پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
نماینده مردم قوچان و فاروج در تذکری به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ،به بیان مشکلات بخش دامپروری و دامپروران پرداخت و اظهار داشت که؛ با توجه به شعار پربرکت "جهش تولید" مقام معظم رهبری، از وزارتخانه محترم انتظار است نسبت به خرید تضمینی گوشت و تعریف بسته‌های حمایتی در راستای تقویت اصولی عشایر ،به جهت افزایش تولیدات دامی، تدابیر فوری اتخاذ گردد.

شعار سال : تذکر علی آذری نماینده مردم شریف و غیور شهرستان‌های قوچان و فاروج به دکتر کاظم خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی

کمبود و افزایش بی رویه قیمت نهاده‌های دامی و ریزمغذی‌ها، مشکلاتی عدیده برای دامپروران عزیز و تولیدکنندگان این بخش فراهم کرده است. پایین بودن قیمت دام زنده و ناتوانی عشایر و دامداران در فروش احشام [علیرغم بالا بودن قیمت گوشت گرم] این قشر زحمتکش و مولد را بسیار آسیب‌پذیر نموده و مقدمات ایجاد یک بحران تاریخی در این بخش را فراهم کرده است. تلفات دامی بدلیل بی توجهی نهادهای دولتی به این بخش نیز مزید بر علت بوده و نمیتوان نسبت به این موضوع نیز بی تفاوت بود. با توجه به شعار پربرکت "جهش تولید" مقام معظم رهبری، از وزارتخانه محترم انتظار است نسبت به خرید تضمینی گوشت و تعریف بسته‌های حمایتی در راستای تقویت اصولی عشایر بعنوان بااصالت‌ترین و کهن‌ترین کارگروه‌های تخصصیِ تحقق واقعی جهش تولید در بخش دامپروری و کشاورزی، به ویژه عشایر عزیز و زحمتکش شهرستان‌های قوچان و فاروج به جهت افزایش تولیدات دامی، تدابیر فوری اتخاذ گردد.

تذکرعلی آذری نماینده قوچان و فاروج به دکتر کاظم خاوازی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین