پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در نشست با رایزن جدید فرهنگی ایران در فرانسه رایزنان فرهنگی را براساس سند راهبردی توسعه گردشگری رایزنان گردشگری خواند و گفت: ماموریت‌های وزارت میراث فرهنگی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یک قالب جای می‌گیرند و به نوعی «ایران هراسی» و تصویرسازی از ایران بصورت همزمان پیش خواهد رفت.
شعار سال :ولی تیموری، با اشاره به نقش موثر رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در ترسیم مسیر انتقال دانش و تجربه موفق در بومی‌سازی محتوای فنی مورد نیاز بخش‌های تخصصی گردشگری اعلام کرد: کشور فرانسه با دارا بودن رتبه نخست جذب گردشگر در دنیا، از دو بخش اصلی برای صنعت گردشگری کشور حائز اهمیت است؛ نخست دارا بودن دانش فنی و تخصصی مورد نیاز که تجربه موفق آن در زمینه به‌روزرسانی ضوابط درجه‌بندی تاسیسات گردشگری و نیز تدوین استراتژی توسعه صادرات گردشگری کشور، دستاورد‌های موثری به همراه داشته است.

وی افزود: در کنار موفقیت کشور فرانسه در جذب گردشگر، این کشور در اعزام گردشگر به کشور‌های مختلف نیز جایگاه ویژه دارد و ایران به عنوان یک مقصد تاریخی و فرهنگی در اذهان گردشگران این کشور شناخته شده است؛ از این رو یکی از بازار‌های اصلی گردشگری جمهوری اسلامی ایران نیز به شمار می‌آید.

معاون گردشگری، کسب اطلاعات صحیح از بازار گردشگری فرانسه را یاری کننده تدوین برنامه علمیاتی حوزه بازاریابی گردشگری کشور اعلام کرد و گفت: آنچه ما به عنوان تحقیقات بازار و یا خوراک علمی شامل سلیقه سفر مردم فرانسه، شبکه اجتماعی مورد علاقه‌شان، تاثیرگذاری نوع تبلیغات و ... نیاز داریم می‌تواند از طریق رایزن فرهنگی اخذ شود.

تیموری تاکید کرد: در پی تصویب سند توسعه گردشگری که توسط دولت تصویب و ابلاغ شده است؛ رایزنان فرهنگی از این پس رایزنان گردشگری نیز به شمار می‌آیند؛ از این رو ماموریت‌های ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یک قالب جای می‌گیرد و به نوعی «ایران هراسی» و «تصویرسازی از ایران» به صورت همزمان پیش خواهد رفت.

معاون گردشگری، شناخت دقیق و معرفی فعالان گردشگری و افراد تاثیرگذار در بازار گردشگری فرانسه را بخش دیگری از ماموریت رایزن جدید ایران در فرانسه اعلام کرد و گفت: برگزاری تور‌های آشناسازی و هرگونه فعالیت فرهنگی مشترک با آگاهی کامل از جامعه هدف تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهد داشت.

تیموری گفت: آمادگی کامل برای ارسال اقلام تبلیغاتی، کلیپ‌های معرفی فضا وجاذبه‌های گردشگری کشور جهت استفاده در رویداد‌ها ومناسبت‌های مورد نیاز موجود است و می‌تواند در بخش رایزنی مورد استفاده قرار بگیرد.

در پایان این نشست، «سید محمد حسین طباطبایی» رایزن جدید فرهنگی ایران در کشور فرانسه نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از سوی معاون گردشگری، نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه گردشگری کشور اعلام آمادگی کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازصدای میراث، تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، sedayemiras.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
باید با رفتار های خودمون تبلیغات ایران هراسی رو خنثی کنیم و نه با طرح و ایده . باید زیرساختهای گردشگری رو مناسب کنیم تا بتونیم جذب گردشگر داشته باشیم نه صرفا با ایده و طرح .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین