پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری تقاضای عده‌ای از نمایندگان مبنی بر طرح تحقیق و تفحص از کیفیت و قیمت خودرو را بررسی می‌کند.
شعار سال: بر اساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه ۳۰ شهریور ۹۹ خود، به بررسی گزارش روح‌اله ایزدخواه درباره طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک می‌پردازند، همچنین استماع گزارش کمیته صنعت و راهبرد‌های توسعه صنعتی در حوزه فولاد دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه خواهد بود.
 
*** دستور کار کمیسیون صنایع 

اعضای کمیسیون صنایع و معادن در ۳۰ شهریور لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.همچنین کمیسیون صنایع و معادن در جلسه ۱ مهر ۹۹ میزبان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص خواهد بود تا درخواست انجام تحقیق و تفحص‌های کیفیت و قیمت خودرو و وضعیت مشکلات صنعت خودروسازی و تصمیمات چندگانه در نرخ‌گذاری‌ها و توزیع آن و عدم رعایت عدالت در این صنعت در اجرای ماده ۲۱۲ قانون آئین‌نامه داخلی مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی ضوابط قیمت‌گذاری کالا‌های تولید داخل با دعوت از سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی، ستاد تنظیم بازار دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن در جلسه ۱ مهر ۹۹ خواهد بود. در جلسه ۱ مهر ۹۹ طرح جهش تولید دانش بنیان نیز بررسی می‌شود.

*** بررس موضوعات پتروشیمی و گمرک
 
کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۱ شهریور ۹۹ به بررسی گزارش رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد، بررسی نقش قاچاق کالا در حوزه تولید با دعوت از مسئولان مربوط، نیز دستور کار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در ۳۱ شهریور ماه است.

همچنین موضوعات مربوط به پتروشیمی و گمرک دستور کار کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ۳۱ شهریور ۹۹ خواهد بود. بررسی نحوه قیمت‌گذاری و فروش محصولات فلزی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، دستور کار ۲ مهر ۹۹ کمیته معدن و صنایع معدنی خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صنایع پرس، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۶۱۱۳، sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین