پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‎های سازمان حمایت از تعیین هیئت رئیسه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خبر داد.

شعار سال: نماینده مرجع نظارت بر انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان این مطلب، اظهار داشت: سوم دوره انتخابات انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در مجمع عمومی انجمن در ۲ مهرماه سال ۹۹ در محل سالن کوثر سازمان حمایت برگزاری شد و اعضای هیئت مدیره و بازرس تعیین گردیدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‎های سازمان حمایت در ادامه، تشریح کرد: صحت و نتیجه انتخابات توسط هیات نظارت بر انتخابات آن انجمن متشکل از نمایندگان سازمان حمایت، وزارت کشور و وزارت دادگستری (سازمان تعزیرات حکومتی) در جلسه ۱۳ مهرماه سال ۹۹ تایید گردید و بر اساس ماده (۳۲) اساسنامه انجمن ملی، اولین جلسه هیات مدیره انجمن در ۱۶ مهرماه سال ۹۹ و با دستور جلسه تعیین سمت اعضای هیئت رییسه با حضور و ریاست مرجع نظارت بر انجمن ملی در محل سالن کوثر سازمان حمایت برگزار شد.

*** ارائه گزارش فرآیند انجام انتخابات انجمن‌

ارغنده‌پور درباره در این جلسه با اظهار خرسندی از آغاز دوره سوم فعالیت انجمن ملی و تبریک به اعضای منتخب، گزارشی از فرآیند انجام انتخابات انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطوح شهرستانی، استانی و ملی ارایه نمود و گفت: فرآیند انتخابات دوره سوم انجمن‌ها از ابتدای سال ۹۸ آغاز گردید که تاکنون در بیش از ۲۰۰ شهرستان و ۲۱ استان انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تشکیل شده است.

انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از سال ۹۰ و با تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آغاز به کار نموده است که تاکنون دو دوره از فعالیت این انجمن‌ها سپری گشته است.

انجمن‌های حمایت با هدف ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های استیفای حقوق مصرف‌کنندگان تشکیل گردید.

وی در پایان پیرامون اهداف و وظایف انجمن‌ها در دوره جدید و اقدامات صورت گرفته طی دو دوره گذشته، اظهار کرد: فعالیت انجمن‌ها در دو دوره گذشته دارای فراز و نشیب بسیاری بوده است.

وی حضور فعال در مجامع و کارگروه‌های ملی و استانی از قبیل کارگروه تنظیم بازار، کمیسیون نظارت بر فعالیت سازمان‌های صنفی و کمیته‌های مرتبط با امور مصرف‌کنندگان از نقاط قابل اهمیت و مواردی از قبیل نقص در قوانین و مقررات موجود و عدم وجود منابع مالی برای انجام بهینه وظایف انجمن‌ها از موانع پیش روی فعالیت انجمن‌ها برشمرد.

*** اعضای هیئت رئیسه انجمن ملی حمایت

در پایان آرزوی موفقیت برای انجمن‌ها در دوره جدید، اعضای هیئت مدیره منتخب نسبت به تعیین سمت اعضای هیئت رییسه اقدام نمودند که طی آن، مهدی نجف پور به عنوان رییس هیئت مدیره و رییس انجمن، امیر انصافی به عنوان نائب رییس و کوروش زمانیان به عنوان خزانه دار انتخاب شدند و معصومه نامی و سپیده ضیاء ناصرانی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و علیرضا کیخایی به عنوان بازرس انجمن معرفی گردیدند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 22 مهر    99، کد خبر:   224665، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
فقط اسم انجمن هامون خوبه وگرنه توش کار مفیدی برای مردم انجام نمیشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
واقعا که چی اخه این همه انجمن و ... ولی خروجی تقریبا صفر...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
ايبنطوري هم كه اين دوست عزيزمون ميگن نيست اگر تو مسير اين انجمن ها سنگ اندازي صورت نگكيره كار هم براي مردم انجام ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین