پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ۳۱هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح تأمین کالا‌های اساسی ویژه اقشار آسیب‌پذیر اختصاص می‌یابد.
شعار سال:جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه طرح تأمین کالا‌های اساسی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه با ابتکار وی در مجلس مطرح شده است اظهار داشت: ۳۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تأمین کالا‌های اساسی ویژه اقشار آسیب‌پذیر در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همزمانی شیوع ویروس کرونا با سایر التهابات و مشکلات اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مردم به‌علت این شرایط و نابسامانی‌های اقتصادی که در کشور رخ داده است و ادامه هم دارد از حیث معیشتی نیازمند حمایت و کمک دولت هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه گزارش طرح تأمین کالا‌های اساسی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شده است و هفته آینده در صحن علنی مجلس هم مطرح می‌شود تصریح کرد: بررسی این طرح بعد از برگزاری جلسات متعدد به اتمام رسیده و منابع لازم آن هم دیده شده است.

کوچکی‌نژاد تحت پوشش قرار گرفتن ۶۰ میلیون ایرانی در طرح تأمین کالا‌های اساسی تا سال ۱۴۰۰ را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از محل تبصره ۲ و ۱۴ با موافقت دولت در نظر گرفته شده است و مشکلی از حیث اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی وجود ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از واریز مبالغی در کارت بانکی خانوار‌ها که امکان خرید کالا را در اختیارشان قرار می‌دهد سخن گفت و خاطرنشان کرد: این مبالغ قابل برداشت نقدی نیستند و از طریق آن افراد می‌توانند کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری خود را از فروشگاه‌ها تأمین کنند.

کوچکی‌نژاد یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم را با توجه به شعار‌هایی که داده شده است بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ذکر کرد و در همین زمینه افزود: مجلس برای تحقق این موضوع اقدامات خوبی را در بحث بودجه سالانه، مسکن و نظایر این‌ها اتخاذ کرده که در نهایت به‌نفع قشر‌های آسیب‌پذیر است.

وی نابسامانی‌ها و آشفتگی در بازار و افزایش قیمت انواع کالا‌ها را از جمله مواردی که فشار مضاعفی را بر مردم وارد کرده است تلقی کرد و بیان داشت: دولت موظف است این شرایط را سروسامان دهد و بر تحولات بازار نظارت کافی اعمال کند کنار آن مجلس نیز از ابزار‌های قانونی خود استفاده می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399، کد خبر: 2353148،  www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
انشااله که این ارز واقعا به کالاهای اساسی تعلق بگیره و سر از جیب بعضی مدیران درنیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین