پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
پورابراهیمی که ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم را برعهده دارد، در تاریخ ۵ شهریور درخصوص حکم مدیرعاملی شرکت معدنی «گهر زمین»، نامه‌ای به سرپرست وزارت صمت می‌زند تا در زمان سرپرستی وی هیچ حکم جدیدی صادر نشود و عزل و نصبی صورت نگیرد!
شعار سال:کمتر از یک ماه قبل محمود واعظی رئیس دفتر روحانی، در تاریخ 10 شهریور نامه‌ای با موضوع «حکم مدیرعامل شرکت گهر زمین» به جعفر سرقینی سرپرست وقت وزارت صمت درخصوص عزل و نصب‌ها در دوره سرپرستیِ او می‌زند!

نکته پنهان در این نامه چیست؟!

برای پورابراهیمی، شرکت «مس» از وجه دیگری اهمیت دارد؛ چرا که بعضی از اطرافیانش را در مسؤلیت‌های مدیریتی شرکت مس بودند و هم اکنون هم مسئولیت دارند؛ بطور مثال می‌توان به حضور بعضی از وابستگان در مناصبی چون عضویت در هیات مدیره صندوق بازنشستگی مس، مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مدیر عاملی شرکت ساختمانی کرمانیان، و... اشاره کرد.

پورابراهیمی که ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم را برعهده دارد، در تاریخ 5 شهریور درخصوص حکم مدیرعاملی شرکت معدنی «گهر زمین»، نامه‌ای به سرپرست وزارت صمت می‌زند تا در زمان سرپرستی وی هیچ حکم جدیدی صادر نشود و عزل و نصبی صورت نگیرد!
 
تعداد بازدید : 22


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین