پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
حاجی‌دلیگانی: گفت: رئیس مجلس در جلسه با روسای کمیسیون‌ها تاکید کرد که باید برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها یک دیوان محاسبات دیگری داشته باشیم.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه طبق برنامه قبلی بنا بود اصلاح ساختار بودجه مورد بحث قرار گیرد که به علت عدم حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع به جلسات بعد موکول شد.

وی افزود: در جلسه امروز اولویت‌های کاری کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اولویت‌ها و برنامه‌هایی برای این کمیسیون مشخص شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا کمیسیون عمران موضوع توسعه زیرساخت‌ها و بحث توسعه راه‌ها اعم از ریلی، هوایی، زمینی و دریایی را مورد پیگیری قرار دهد، علاوه بر این پیگیری موضوع مسکن نیز جزو اولویت‌های کاری این کمیسیون در نظر گرفته شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که سازمان نظام مهندسی بروکراسی را بر روند ساخت و ساز‌ها حاکم کرده که این موضوع باید اصلاح شود.

وی افزود: قالیباف گفت که ما باید برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها یک دیوان محاسبات دیگری داشته باشیم تا بر این امر نظارت کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مأموریت دیگری که به کمیسیون عمران در جلسه امروز داده شد بحث تمرکززدایی بود تا تفویض اختیارات به مناطق و روستا‌ها صورت گیرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مأموریت‌هایی که به کمیسیون عمران داده شد به دو بخش تقسیم شد؛ مأموریت‌ها با دوره زمانی یک ساله تا پایان کار دولت فعلی و مأموریت‌ها در دوره برنامه هفتم توسعه.

وی افزود: تاکنون اولویت‌های کاری ۱۰ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و در این جلسه بنا شد تا در نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس با این کمیسیون‌ها اولویت‌های کاری آن‌ها همسان‌سازی و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 7 مهر    99، کد خبر:   435624، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
قالیباف خوب میدونه همچین سازمانی به چع دردی میخوره واسه شهرداری بالاخره خودش میدونه دوران خودش چه خبر بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
برای شفاف سازی بهتر است هرکاری می‌شود انجام داد تا اعتماد مردم جلب شود.
ک.ش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین