پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
جدای بحث تعارض شیوع کرونا و توصیه به ماندن در منزل با تبلیغ سفر، باید به استحضار شهروندان رسانیده شود که دادن سفر کارت 20 میلیونی به همه با سود چهارصد آنهم بدون هیچگونه شرطی، دروغی بیش نیست. اگر چنین بود، همه می گرفتند و از طریق دستگاه پوز ،رستوران ها، هتل ها و سایر اماکن گردشگری ، اقدام به خالی کردن کارت می نمودند و مابقی داستان. لطفا ساده اندیش نباشیم.
شعار سال:واقعا نمی دانیم که یک مشت نامدیر ناکارآمد چطور فکر می کنند و مردم را چه فرض کرده اند؟ کدام عقل ناقصی می تواند بپذیرد که با سود 4 درصد اعتبار چندماه بدهید  و مابقی ماجرا. آقایان مدیر ،..... خودتان تشریف دارید. پول مفت خوردن و حقوق مفت گرفتن، آروغ سیری هم دارد دیگر.

در همین راستا ، کنایه مجری تلویزیون به سفر کارت وزارت گردشگری نیز شنیدنی است . مجری می گه، صبح تا شب وزارت بهداشت اعلام می‎کند به سفر نروید، بعد وزارت‎خانه دیگر تسهیلات می‎دهد که مردم بروند سفر !

تعداد بازدید : 6


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
یک مورد اینکه واقعا شعار سال میتونه با صراحت لهجه از مردمش دفاع کنه که جای تقدیر داره نکته دوم در مورد کروناست! چرا این همه ناهماهنگی وجود داره بین مسئولین؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین