پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۳۳۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
هرچند انتشار چنین اخباری از رسالت‌های پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال نبوده و نیست. اما تاکید موکد ما بر جلوگیری از حریم شکنی ها، دخالت‌های بعضا نابجا و حساسیت نشان دادن‌های غیر هدفمند با انگیزه‌های سیاسی، قرار دارد. مداخلاتی که متاسفانه در برخی موارد می‌تواند منجر به ایجاد رویداد‌هایی تلخ، نظیر آنچه که بر خانواده مرادیان رفت، گردد( شعار سال: همانگونه که دنبال کنندگان این پایگاه خبری مطلع هستند، شعار سال بجز با دستور قضایی یا برخی حالات خاص همکاری اقتصادی ، اقدام به حذف هیچ خبری ننموده و ملاحظات سیاسی و رفاقتی را بعنوان یک پایگاه مستقل ،مبنای کار قرار نمی دهد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با توجه به تماس برقرار شده توسط یکی از منسوبین خانم حسینی و گلایه از وجود عکس ایشان با همسر سابق ، بنا بر وظیفه انسانی- اخلاقی و بشکلی داوطلبانه، اقدام به حذف بخشی از تصاویر نموده است . برای حفظ حریم خانوادگی و تاکید بر وجود آزادی مطلبوعات در کشور و احترام به سطح فهم عمومی ، ارایه توضیحات تکمیلی برای ممانعت از ایجاد شایعات و شائبه های آتی درخصوص موضع گیری و شکل فعالیت حرفه ای این پایگاه تحلیلی خبری، ضروری به نظر می رسید).
شعار سال: امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد. آن هم به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان!

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.
 
ماجرای طلاق خانم مدل ایرانی از پسر سفیر ایران در دانمارک
 
اخیرا خبر‌هایی درباره‌ی ازدواج این زوج در فضای مجازی و وب‌سایت‌ها منتشر شد که همگی از لوکس بودن و هزینه‌ی بالای این مراسم نوشته و به نوعی معترض بودند و عنوان‌هایی همچون "عروسی لاکچری پسر سفیر ایران" و یا "عروسی میلیاردی پسر سفیر ایران در دانمارک" به کار بردند.
آناشید حسینی درباره‌ حواشی ازدواجش گفته بود: پدر من یک فعال اقتصادی هستند و هیچگاه شغل دولتی نداشته اند و من با امیرحسین مرادیان یک سال است که ازدواج کرده ام. شایعاتی که درباره‌ ازدواج و مراسم عروسی ما نوشته شد و در فضای مجازی پخش شد ما را بسیار آزرده خاطر کرد چراکه همش صحبت از عروسی لاکچری و هزینه‌های میلیاردی شده بود و به همسر من عنوان آقازاده داده بودند و این نهایت بی انصافی است.
 
 
ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران
ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران
 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شهر آرا نیوز، تاریخ انتشار: ۲۱مهر ۱۳۹۹، کدخبر: shahraranews.ir، ۴۶۳۹۷ / سایر منابع .
اخبار مرتبط
برچسب ها: امیر حسین مرادیان ، آناشید حسینی ، ازدواج آسان ، پیامد های طلاق ، فرزند سفیر ایران در دانمارک ، آناشید حسینی کیست ؟ ، طلاق پسر سفیر دانمارک ، ازدواج جوانان ، ازدواج لاکچری ، پسر سفیر دانمارک در ایران ، صنعت مد و لباس ، هزینه میلیاردی عروسی های لاکچری ، فعالان سیاسی ، ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران چیست ؟ ، سیده آناشید حسینی ، حاشیه های آناشید حسنی ، آناشید حسینی کجاست ، خانواده اناشید حسینی ، ازدواج اناشید حسینی با امیرحسین مرادیان ، طلاق اناشید حسینی با امیرحسین مرادیان ، حاشیه های آناشید حسینی با پویان مختاری ، شایعات سفر آناشید حسینی به ترکیه ، ازدواج آناشید حسینی با چلبیانلو ، عکس جدید آناشید حسینی و همسرش در اینستاگرام ، بیوگرافی آناشید حسینی تا روز عروسی ، امین رضا چلبیانلو کیست ، امین چلبی ، ازدواج اول آناشید حسینی ، ازدواج دوم آناشید حسینی ، همه چیز درباره آناشید حسینی ، مصاحبه آناشید حسینی ، عکس های آناشید حسینی ، داستان زندگی آناشید حسینی
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
1
واقعا ارزو ميكنم كه هيچ جواني در هيچ مقطعي از زندگي خودش دچار اين موضوع سهمگين تو زندگيش نشه چون هيچ حال خوبي اون حال بد رو از بين نمي بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
1
1
اینهایی که برای دوتاجوون حرف درآوردن و باعث جدایی شون شدن چجوری می‌خوان جواب خدا رو بدن
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بمیرم الهی برای تو واین دوتا !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
0
شاهین فلاح کیه پس ( شریک پسر معصومه ابتکار)/ سید کریم حسینی کیه و چه ارتباطی با خانم حسینی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
1
پویان مختاری هم ادعاهایی دارد
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
1
اولا شما غلط کردید که عکس ها را حذف کردید ( ماست مالی کردید). طرف عکس هاش رو توی فضای مجزای پخش کرده و عمومی شده و هیچ ارتباطی هم به زندگی و حریم خصوصی نداره. اگر داره چرا نمیره قانونی جمشون کنه؟
ثانیا درسته که شما خصوصی هستید و می تونید هرکاری دلتون بخواهد با کارتون بکنید ، اما یادتون باشه که شما وظیفه اجتماعی هم دارید و نمی تونید سلیقه ای عمل کنید.
ثالثا چرا دست اون بنده خدا رو به اون شکل دراوردید، می رفتین یه عکس جدید ازش می زاشتین.

رابعا چقدر گرفتید این خوش خدمتی رو انجام دادید؟

حاک تو سزتون، براتون متاسفم .
رسانه مستقل هستید، کامنت رو بدون کم و کاست منتشر کنید
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 
بارها بیان شده که شعار سال، رسانه ای مستقل، حرفه ای و تخصصی است . لذا بسیاری از برچسب های بیان شده، به هیچ وجه قابل بحث نیست( بدلیل عدم امکان وجود مصداق واقعی). 
ادعامی کنیم که یکی از قویترین رسانه های دارای مجموعه حقوقی هستیم و غالب همکاران رسانه ای نیز ، تائید و تصدیق می کنند. لذا همانگونه که بیان شد ، صرف مسئله اخلاقی- انسانی و بنا بر یک درخواست اقدام به تغییر دو عکس و تیتر خبر گردیده است. 
همکاران رسانه ای خوب می دانند که شعارسال حتی در حوزه تبلیغات هم با نظر داشت های خاص و تحفظات ویژه ورود می کند ، همکاری اقتصادی برای تغییر خبر هم شرایط خاص خودش را دارد و برای هر خبری مصداق پیدا نمی کند. لذا به صراحت عرض می شود که تاکنون هیچ گونه مراوده مالی بین طرفین بشکل مستقیم و غیرمستقیم وجود نداشته است.
درخصوص عکس های آقای مرادیان هم چنانچه خودشان شکایت خاصی دارند ، با ما در تماس باشند. آدم زنده بدون اجازه خودش، وکیل و وصی نیاز ندارد. 

در نهایت ، ضمن تشکر از کامنت ارسالی ، خواهش می کنیم با کلمات و لحن مودبانه تری اقدام به ارسال کامنت کنید. تکرار زبان حاضر در ارسال کامنت، مسلما منجر به عدم انتشار می گردد. 

با احترام

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
شما بهتون میدون بدن ، خیلی خشن تشریف داریدا. لحن صخبت خودتون با کامنت ایرحسین رو چندبار بخونید متوجه می شید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
حداقل وقتی عکس رو فتوشاپ کردید، برای ساعت امیرحسین مرادی یک عقربه می گذاشتید. خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
0
می تونم بپرسم که شش کامنت غیر قابل انتشار به چی اشاره کرده اند که شما منتشر نکردید؟
مدیر پایگاه

سلام 
مسلما حاوی فحاشی و توهین ، حرف های کم بنیاد و شایعه ، حاشیه های کم ارزش و زرد و مصدایقی از این دست بودند که اجازه انتشار نیافتند.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
مثلا با حذف عکس ما فراموش می کنیم ازدواج های ایشون رو؟
حندیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین