پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۰۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
گویا قرار بر این شده که بنا بر تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا برای سه روز آخر این هفته که مصادف با تعطیلی آخر ماه صفر می شود، به علت شیوع چندباره کرونا در کشور،سفرهای 5استان را ممنوع کنند. اما تصاویر گویای آن است که به علت عدم انجام به موقع این ممنوعیت، ترافیک سنگینی در محور تهران-كرج-قزوين شاهد هستیم. همین مسئله کافیست تا بار دیگر بی تدبیری دولت در انجام تدابیر مدیریتی را شاهد باشیم.

شعار سال : دولت در حالی امروز خبر منع تردد در مبادی ورود و خروج پنج شهر ازجمله تهران را اعلام‌کرد که ساعت آغاز این ممنوعیت را ۲۴ امشب درنظر گرفته است.
همین مساله کافی بود تا سیل افرادی که قصد سفر در تعطیلات پیش رو را داشتند به سمت خروجی‌های تهران سرازیر شوددولت عملاً با دادن فرصت حدود دوازده ساعته به مسافران، بیشتر آن‌ها را ترغیب به سفر کرد تا ماندن در خانه؛ چراکه طبق روال ساعات کاری ادارات، در چنین تعطیلاتی افراد از روز چهارشنبه سفر خود را آغاز می‌کنند و اگر واقعاً قصد جلوگیری از سفر در شرایط فوق حاد کرونایی وجود داشت باید از ساعات اولیه صبح امروز این دستورالعمل اجرایی می‌شد.

باز هم تصمیمات نمایشی دولت تدبیر، این بار منع سفر به ۵ استان!

شعار سال برگرفته از فضای مجازی

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
ساعت 12 گذاشتن که برن مسافرت . یه جورایی گفتن بدو بدو برید مسافرت میبندیم جاده رو ها .....
ناشناس
Netherlands
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
ممنون از شعار سال بابت بازتاب واقعیت هایی کههست مردم به راحتی دارن میرن و میان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
بهترین اسمی که میشه رو اینکار های دولت گذاشت نمایشی بودن است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین