پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
یک میلیونر خودساخته بریتانیایی به روش خاص خود از شعبه بانکی که در آغاز فعالیت تجاری‌اش برای او مانع‌تراشی کرده و به او وام نداده بود انتقام سختی گرفت.
شعار سال: یک میلیونر خودساخته بریتانیایی به روش خاص خود از شعبه بانکی که در آغاز فعالیت تجاری‌اش برای او مانع‌تراشی کرده و به او وام نداده بود انتقام سختی گرفت.

دیلی‌میل خبر داد، آدام دایرینگ زمانی که سال ۲۰۰۲ برای شروع فعالیت‌های خود از شعبه بانک «آربی‌اس» در شهر آرمستون درخواست مبلغ ۱۰ هزار پوند وام کرده بود، با مخالفت بانک مواجه شد.

اما او ناامید نشد و کار خود را از یک دفتر بدون هیچ اثاثه‌ای آغاز کرد تا شرکتش را واقعاً از صفر بنا گذارد و سپس موفق شد در سال ۲۰۱۴ آن را به قیمت پنج میلیون دلار به فروش برساند.

او که اکنون ۳۹ساله است پنج شرکت به ارزش میلیون‌ها دلار در مالکیت خود دارد، اما هنوز نتوانسته بی‌اعتنایی بانک نسبت به خود را فراموش کند، پس تصمیم گرفت از آن انتقام بگیرد.

داستان از این قرار است که مرد ساختمان بانک مزبور را به مبلغ ۴۵۰ هزار پوند خرید و برای جبران ضربه روحی‌ای که در آن دوران به او وارد شده بود به یک مغازه خرده‌فروشی تبدیلش کرد.

آدام ماجرا را این‌گونه روایت می‌کند: من آن زمان فقط ۲۱ساله بودم. برنامه‌هایم را به مدیر بانک دادم و درخواست ۱۰ هزار پوند کردم، اما مدیر بانک اصلاً اعتنایی به برنامه‌هایم نکرد. به همین خاطر من چهار ماه کامل روی زمین نشستم و با مشتریانم تماس گرفتم چون پول تهیه میز و صندلی هم نداشتم. ماه‌های اول کارم بسیار سخت و دشوار گذشت و حتی نمی‌دانستم که قادر به پرداخت قبض‌ها و هزینه‌های جاری هستم یا خیر. حال با خرید ساختمان این بانک به داستان مخالفت این بانک با پرداخت وام پایان می‌دهم و به آنها نشان می‌دهم که من به خودم ایمان داشتم.

او می‌گوید قصد دارد با کمی تغییر در ساختمان بانک، آن را به هشت آپارتمان و یک مغازه تبدیل کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 25 مهر 1399، کد خبر: 437967،  www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین