پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
سرهنگ نادر مرادی با بیان اینکه هیچ باشگاه ورزشی مجاز به فعالیت نیست و هر واحدی ورزشی که به فعالیت بپردازد در همان رصد نخست پلمب خواهد شد اظهار کرد: از ابتدای هفته ۷ قلیان سرا در سطح شهر تهران پلمب شد.
شعار سال: از ابتدای شیوع کرونا، یکی از پر چالش‌ترین حوزه‌های مقابله با کرونا، اماکن عمومی بوده اند. به گفته فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا بیشترین علت سرایت کرونا در تهران حضور در محل‌های با تراکم جمعیت بالا است که یکی از آن‌ها می‌تواند باشگاه‌های ورزشی باشد که غالب آن‌ها سالن‌های ورزشی هستند که مسقف بوده و جمعیت زیادی را در خود جای می‌دهند و یا قلیان سرا‌هایی که آن‌ها نیز وضعیت مشابهی دارند و با توجه به اینکه پلیس تذکرات زیادی در این خصوص داده است، اما باز هم شاهد فعالیت زیرزمینی این اصناف هستیم.

سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: همواره تلاش ما این است با تذکر به مرحله‌ای برسیم تا واحد‌های صنفی اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. همواره در اولین مرحله تذکر می‌دهیم و تلاش می‌شود در همین مرحله مشکل حل شود.

او افزود: ما در پنجمین مرتبه واحد صنفی را پلمب خواهیم کرد و از مرحله دوم تا چهارم با جریمه نقدی واحد‌های صنفی را آگاه می‌کنیم که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در چهارمین و آخرین مرحله تذکرات، واحد صنفی یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بیشتر هدف ما ارشاد است و تا این لحظه هیچ واحد صنفی پلمب نشده است و صرفا تذکر داده شده است.

سرهنگ مرادی در خصوص مجاز بودن یا نبودن باشگاه‌های ورزشی گفت: هیچ باشگاه ورزشی مجاز به فعالیت نیست و هر واحدی ورزشی که به فعالیت بپردازد در همان رصد نخست پلمب خواهد شد و مقوله تذکر و جریمه در این حوزه مطرح نیست. مسئولین قضایی در این راستا به ما مجوز قضایی داده اند و با جدیت با مراکزی که به صورت مخفیانه فعالیت می‌کنند برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: این نظارت به صورت مستمر ادامه دارد و در خصوص سایر اماکن عمومی نیز با جدیت دنبال می‌شود به گونه‌ای که از ابتدای هفته ۷ قلیان سرا در سطح شهر تهران پلمب شد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات پلمب قلیان سرا‌ها بیان کرد: طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این قلیان سرا‌ها حتی مجوز اولیه فعالیت را در حالت عادی نداشته اند و در فعالیت خود پوشش‌های زیادی را مدنظر می‌گیرند و نیروی انتظامی با تلاش‌های زیاد توانست به فعالیت مخفیانه آن‌ها پی ببرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:29مهر1399،کدخبر: 1075256، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اگه متخلفان پروتکل بهداشتی را مجازات کنند می تونیم کرونا را شکست دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اي بابا! كدوم مجازات دوست عزيز؟ تا كجا ميخوايم پيش بريم و احدي هم پاسخگو نباشه؟ من تموم خانوادم رو دارم از دست ميدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
به نظر من هيچ كدوم يك از اين اماكن نه پلمپ ميشه نه چي چون هزارن بار تهديد كردن اما همين الان كه داشتم ميومدم باز بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
من هرروز کسایی از اطرافیان و میبینم که به راحتی به باشگاه ها میرن کسی نیست جلوشونو بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
منم با اون دوستمون كه ميگه همشون بازن موافقم من خودم ديشب سه چهار تا ديدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین