پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
چندی پیش ابراهیم شقاقی، مدیرکل حقوق وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که موضوع هتل ارفعی در دست بررسی و پیگیری است و در صورت تائید تخلف در این خصوص با متخلفان میراثی در استان برخورد قانونی می‌شود.

شعار سال: براساس پیگیری و  نامه‌ای که در اختیار مرکز ترویج حقوق شهروندی اصفهان قرار گرفته، شورای عالی شهرسازی و معماری کشور درخواست بررسی موضوع تغییر کاربری از طرح ویژه چهارباغ به خدمات پذیرایی و گردشگری که در کمیسیون ماده 5 استان اصفهان مطرح شده و طبق نظر کارشناسان دارای مغایرت اساسی با قوانین میراث فرهنگی بوده را داشته. اما از تاریخ 29 شهریور سال جاری تا کنون هنوز شورای عالی شهرسازی و معماری هیچ پاسخی در این خصوص از وزارت میراث فرهنگی دریافت نکرده است.

حالا این نگرانی از سوی فعالان و دوستداران میراث فرهنگی وجود دارد که سکوت و تاخیر وزارت میراث فرهنگی در این خصوص باعث ادامه تخلف در محور تاریخی چهارباعباسی نشود؛ چرا که مجوز حدود هجده‌ونیم متر ارتفاع برای ساخت هتل در محور تاریخی چهارباغ عباسی خلاف قوانین میراث فرهنگی است.

گفتنی است که چندی پیش ابراهیم شقاقی، مدیرکل حقوق وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که موضوع هتل ارفعی در دست بررسی و پیگیری است و در صورت تائید تخلف در این خصوص با متخلفان میراثی در استان برخورد قانونی می‌شود.
 

اگر تخلفی محرز شود با مدیران خاطی برخورد قانونی می‌شود

 



 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 29مهر1399، کدخبر: -، eskannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
کار رسانه ای روی این موضوعات بیشتر بکنید شاید بشه اینطوری جلوشون رو گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
منم با اين دوستمون موافقم شعار سال اين مسائل رو پيگيري كنه بدتر به ضررش تموم ميشه چون كسي گوشش به اين حرف ها بدهكار نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
اثار ملی و تاریخی ایران را یکی یه یکی به زباله دارند تبدیل می‌کنند تا کی قرار است این هویت و تاریخ را خاک کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
این تخلفات باید توسط چه ارگان یا سازمانی بررسی بشه؟ حداقل بدونیم کجاست تا مطالبات خودمون رو انجام بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین