پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی با ارسال نامه به وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی درباره اعلام تخلفات و انحرافات مدیریتی – مالی و معاملاتی – فنی و بازرگانی شرکت آسمان خبر داد.
شعار سال: متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای شریعتمداری- وزیر محترم تعاون، کارو رفاه اجتماعی
سلام علیکم

بیش از یکسال از انتصاب داماد خواهر رئیس جمهور و فرزند شهید شیرودی بدون هرگونه سابقه‌ای در شرکت آسمان و مدیریت در عرصه سیاست گذاری در سمت هیئت مدیره شرکت هواپیمایی آسمان با کارسازی شما میگذرد. هر دو نفر این بزرگواران از کارکنان فنی شرکت هواپیمایی ماهان بودند و شما به بهانه جوانگرایی آنان را به سمت هیئت مدیره شرکت هواپیمایی آسمان منصوب کردید.

جنابعالی از این همه نشتر و زخم زدن بر پیکر نظام و منافع ملی به دنبال چه هدفی میگردید؟
کدام برهان قاطع و قانون را مبنای این تصمیم باند بازانه کردید. تا کی باید مدیریت سلیقه‌ای و باندی شما باید منابع ملی و منافع مردم را تحت الشعاع قرار دهد و موجب هدر رفت ثروت جامعه بازنشستگی کشور شود.

بار‌ها تخلفات و انحرافات مدیریتی- مالی و معاملاتی- فنی و بازرگانی شرکت آسمان را به شما گزارش کردم و متاسفانه جنابعالی سوار بر اسب غرور و نخوت هیچ پاسخی ندادید و آنوقت که زبان به پاسخ گشودید؛ اینجانب را متهم به بی ادبی- بی تقوایی و عدم رعایت آداب کردید!

در ۲۲ مهر گزارش حادثه فنی را خدمتتان مکتوب کردم و به جای بررسی و پاسخ اقناعی و حفاظت و حراست از جان مسافران و منافع صاحبان اصلی سرمایه از کنار موضوع بی تفاوت عبور کردید و بعد دیدم که خبر این حادثه در هیچ مرجع رسمی برای اطلاع ملت درج نشده است.

جناب وزیر

در ۲۲ مهر ماه امسال در روز سه شنبه دوباره هواپیمای فوکر۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان با رجیستر ATE در حین پرواز یکی از موتورهاش ترکیده و پره‌های موتور بدنه هواپیما رو پاره کرده و نزدیک بوده چند تا مسافر کشته شوند.
هواپیما بعد از سانحه متوقف شده و سپس به جلوی آشیانه شهید بهشتی شرکت آسمان انتقال یافته و گارد سپاه فرودگاه هواپیما را تا رسیدن کادر بازرسی فرودگاه پلمپ کرده است.
این موتور همان هواپیمایی است که چند ماه پیش خدمتتون عرض کردم که محفظه احتراق آن توسط شرکت سمت و بدون مجوز ساخته میشود و، چون غیر استاندارد و به قیمت گزاف ساخته شده؛ امکان وقوع فاجعه پیش بینی می‌شود.

لاینر این هواپیما در هنگام برخاست از فرودگاه مهرآباد منفجر شده و بدنه موتور را شکافته و سپس وارد کابین هواپیما شده و آن را هم شکافته و بداخل Lavatory وارد شده و از جلوی مهماندار رد شده و متوقف شده است.

جناب شریعتمداری اگر این اتفاق ۵ دقیقه دیرتر اتفاق می‌افتاد بدون شک هواپیما سقوط میکرد و یک آبروریزی و فاجعه انسانی دیگر رخ میداد. متاسفانه گزارش این حادثه تا امروز در هیچ سایت رسمی با تحلیل ابعاد فنی و عمق حادثه درج نشده است و موضوع در بایکوت خبری قرار گرفته است.
 
محسن باقر زاده


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از حزب تدبیرو توسعه، تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: tadbirvatoseh.ir، ۶۶۳۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
البته در کنار اسن مستندات هزار بار هم امیدواریم که وزیر محترم به این پرونده رسیدگی جدی کنه و بتونه خروجیش رو برای مردم تصویر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
جناب وزیر خودشان خبر ندارند یعنی؟؟!
چقدر عجیب....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین