پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی گردید و نهایتاً با حضور نیروهای آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشد. پس از انتقال مسافران به ترمینال، پرواز مورد اشاره با یک ساعت تاخیر ، با هواپیمای جایگزین انجام شد.

شعار سال :به نقل از یکی از مسافران پرواز، پرواز ۳۹۱۴ تهران- بوشهر شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز و در حالی که مسافران داخل هواپیما بودند، در هنگام استارت و شروع پرواز، دچار آتش‌سوزی موتور شد و از چرخه پروازی خارج گردید.
این در حالی است که میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب آتش سوزی موتور هواپیمای فوکر آسمان گفت: این هواپیما دچار نقص فنی در موتور شده است. وی با تکذیب آتش‌سوزی هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان اظهار کرد، صبح امروز هواپیمای پرواز تهران-بوشهر آسمان پیش از انجام پرواز، دچار نقص فنی در موتور شد. بلافاصله خلبان هواپیما این نقص فنی را اعلام کرده و مسافران از هواپیما تخلیه شدند. مسافران نیز پس از انتقال به فرودگاه با یک پرواز جایگزین به بوشهر منتقل شده‌اند.

آتش‌سوزی موتور فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان در فرودگاه مهرآباد

پیش از این گفته شده بود که هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان که ساعت ۵ صبح امروز مسافران تهران- بوشهر را سوار کرده بود، دچار آتش‌سوزی در قسمت موتور شده بود که به دنبال عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد به هیچ مسافری نیز آسیبی وارد نشده است.

تعداد بازدید : 9
پرواز ۵ صبح (سه‌شنبه) تهران- بوشهر که دچار حریق شد . هواپیمایی کشوری بی توجه به نظارت ها و آموزش ها است . بنظر می رسد که دستور العمل‌ها در اطفا حریق رعایت نمی‌شود و احتمالا آموزش های لازم به نیروها جهت اطفا حریق داده نشده است.

 

اختصاصی شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین