پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
علی صالحی دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پرواز‌های روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
شعار سال: علی صالحی دادستانی تهران گفت: با توجه به تاخیرات پرواز‌های روز سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۱ به مقصد کرمانشاه و مشهد و کنسل شدن چند پرواز دیگر، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به دادسرا احضار و تذکرات قانونی لازم جهت حفظ حقوق مسافران را دریافت کرد.

وی افزود: پس از استماع توضیحات نامبرده در مورد تاخیر پروازها، به وی تذکر داده شد ضمن پیش بینی هواپیمای جایگزین برای پیشگیری از تاخیرات احتمالی، نسبت به اجرای شیوه نامه حقوق مسافر در این موارد و موارد مشابه دیگر اقدام کند.

دادستان تهران با تاکید بر حساسیت دادستانی در حفظ حقوق عامه تصریح کرد: شرکت مزبور جهت برخورد قانونی و تجدید نظر در تعداد پرواز‌ها به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شد.
در روز دوشنبه (۳۱مرداد) پرواز مشهد به یزد به‌دلیل نقص فنی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه مشهد، بازگشت. این هواپیما متعلق به هواپیمایی آسمان با ٩۶ مسافر بود که عصر امروز به مقصد یزد پرواز کرد.

این پرواز به‌دلیل نقص فنی در لاستیک پس از طی مسافتی دوباره به فرودگاه مشهد برگشت و به سلامت به زمین نشست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۶۸۰۲۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین