پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۸۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
نمایندگان مجلس میزبان برخی مسئولان سازمان بورس بودند و گزارش‌هایی از وضعیت بورس ارائه شد که این جلسه مجلس با تجمع تعدادی از سهامداران هم همراه شده بود.
شعار سال: امروز نیز مانند روز‌های گذشته شاخص بورس همچنان در مسیر نزولی قرار داشت. بر حسب رسالت خبری پیگیر دلایل تداوم این سقوط و چالش‌ها و راهکار‌های آن بودیم.

نمایندگان مجلس نیز امروز میزبان برخی مسئولان سازمان بورس بودند و گزارش‌هایی از وضعیت بورس ارائه شد که واکنش‌هایی را هم از سوی برخی نمایندگان مجلس درپی داشت، ولی هنوز جزییات تصمیمات اتخاذ شده مشخص نشده است. جلسه امروز در مجلس با تجمع تعدادای از سهامداران هم همراه شده بود.

یکی از نکاتی که در این بین به چشم آمد جلسات طولانی کارشناسی اعضای شورای عالی بورس برای حل و فصل چالش اخیر بود. این درحالی است که ظاهراً این جلسات به بهانه‌ای برای عدم پاسخگویی تبدیل شده است.

وزارت اقتصاد هم ماه هاست جلسه برای پاسخگویی در خصوص چالش‌های عمده از جمله سقوط بورس ترتیب نداده است. دسترسی به نمایندگان مجلس نیز به دلیل حضور در جلسات متعدد همچنان با دشواری هرچه تمام‌تر صورت می‌گیرد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ای پی اس نیوز ،تاریخ انتشار:6آبان1399،کدخبر:-، epsnews.blogfa.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
با این تجمع ها بورس درست نمیشه این ها باید دستور رو از بالا بگیرن تا یکم اوضاع بهتر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اصلا شما بگو هزاران نفر رو بگیر ببرن دم هرجا که دوست داری اعتراض کنن! اعتراض باید مبنا داشته باشه دیکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین