پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۷۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: پردیس علم و فناوری با حمایت‌های معاونت علمی ریاست جمهوری و دستگاه‌های اجرایی استان در آبیک احداث می‌شود.
شعار سال:مصطفی مافی در کارگروه پژوهش که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: پردیس علم و فناوری در واقع یک زیست بوم مبتنی بر یک مکان جغرافیایی است و پدیده‌ای نو ظهور در سراسر دنیا به حساب می‌آید.
 
وی افزود: پردیس علم و فناوری به طور قطع باید در نزدیکی ناحیه شهری قرار گرفته باشد و ملاک‌های دیگری مانند مجاورت با مراکز دانشگاهی و وجود جذابیت‌هایی که آن را با شهرک‌های صنعتی متفاوت می‌کند،  داشته باشد.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: پردیس‌های علم و فناوری، مقصدی بین دانشگاه، صنایع مادر و کوچک و مدیریت شهری است که در آبیک این مهم به درستی رعایت می‌شود و خوشبختانه سه عامل توسعه پردیس علم و فناوری در آبیک وجود دارد.
 
مافی تصریح کرد: پیگیری از اداره کل راه و شهرسازی، اخذ موافقت از هیات امنای پارک‌های علم و فناوری منطقه یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شناسایی مشاور جهت تدوین طرح جامع، سه اقدام مهم انجام شده برای راه اندازی این پروژه است.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تسهیل در شرایط واگذاری، کمک به تامین زیرساخت یا صدور مجوزهای لازم جهت تهیه مدل اقتصادی و تصویب طرح جامع پردیس در شورای برنامه ریزی استان پس از تدوین آن از جمله مهمترین درخواست‌های ما است که امیدواریم مورد تصویب این کارگروه قرار بگیرد.
 
وی افزود: این صندوق‌ از سه محل صدور ضمانت نامه، صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات پارک علم و فناوری درآمدزایی می‌کند که اتفاق بسیار خوبی برای سرمایه گذاران به حساب می‌آید.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری کمک شایانی برای حمایت از این صندوق دارد و می‌تواند برای پیشرفت اقتصادی سرمایه گذاران و استان بسیار تاثیرگذار باشد.
 
مافی تصریح کرد:صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تاکنون تنها در چهار استان کشور، راه اندازی نشده که متاسفانه یکی از این استان‌ها، قزوین است و باید در مدت زمان کوتاهی این مشکل را برطرف کنیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  ایلنا ، تاریخ انتشار: 7 آبان  1399  ، کدخبر:  988050،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
خیلی از شهرهای دیگه هم این امکان فراهم برای زدن پارک علم و فناوری چرا تعلل می‌کنند برای احداث همچین جاهایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
شهرستان با توجه به بنیه علمی بالای خودش به شدت نیاز داشت تا از این فرصت استفاده کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین