پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی: با توجه به محدودیت‌های پیش آمده و اینکه اولویت سلامت همکاران و فعالان گردشگری است، اعلام می‌کنیم که تمام مجوز‌ها و پروانه‌هایی که از معاونت گردشگری گرفته شده، تا پایان سال معتبر هستند و نیازی به مراجعه حضوری در اداره‌های کل استانی و شهرستان‌ها برای تمدید مجوز نیست.

شعارسال: ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی خطاب به فعالان گردشگری در صفحات مجازی درباره مشکلات سامانه کارا برای پیگیری درخواست وام کرونا گفت: ما اعلام کرده بودیم که تا دوشنبه گروهی که قبلاً وامی گرفته بودند، این بار می‌توانند برای گرفتن مابه التفاوت آن اقدام کنند اما متأسفانه سامانه کارا آماده نشد چون وزارت کار اعلام کرد با توجه به تعطیلی‌هایی که اتفاق افتاده؛ پرسنل شأن را تماماً در اختیار ندارند و یک سوم کارکنان حضور پیدا می‌کنند. به همین دلیل یکی دو روز وقت گرفتند البته این موضوع جای نگرانی ندارد و تا پایان آذر ماه فرصت برای ثبت نام هست.

وی گفت: از فعالان گردشگری تقاضا داریم که در این یکی دو روز هم مراجعه نکنند. گروهی که وامی را گرفته اند و پولی به دستشان رسیده تا آخر هفته صبر کنند. جلسه کارگروه بررسی آثار اقتصادی کرونا با حضور همه دستگاه‌های مرتبط برگزار شد من دغدغه همه فعالان را مطرح کردم مبنی بر اینکه بانک‌ها یا حتی دستگاه‌هایی مثل وزارت نیرو، سازمان امور مالیاتی و یا سازمان تأمین اجتماعی نسبت به اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام لازم را ندارند.

تیموری بیان کرد: ابهاماتی به خصوص نمایندگان بانک مرکزی و معاون مربوطه داشتند. توضیح دادیم و ابهامات برطرف شد. آنچه مسلم است لازم نیست برای پرداخت اقساط تسهیلات گردشگری اقدام کنید با همان روش اطلاع رسانی قبلی این امهال تا پایان سال ادامه دارد پس نگرانی وجود ندارد قرار شده این موضوع به بانک‌های عامل در شعب و استان‌های کشور ارسال شود.

با توجه به محدودیت‌های پیش آمده و اینکه اولویت سلامت همکاران و فعالان گردشگری است، اعلام می‌کنیم که تمام مجوزها و پروانه‌هایی که از معاونت گردشگری گرفته شده، تا پایان سال معتبر هستند و نیازی به مراجعه حضوری در اداره‌های کل استانی و شهرستانها برای تمدید مجوز نیست.

 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 آذر 1399، کدخبر: -، mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اخه قطع بودن سامانه چه ربطي به شيوع كرونا داره؟ خنده دار نيست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
يه چيزي بگيد بگنجه واقعا يه بهانه بهتر ميورديد تا ما خندمون نگيره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اين سامانه هيچ وقت در دسترس نبود مردم به در دسترس نبودنش بيشتر كار دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
دم تامين اجتماعي گرم كه داره كرونا رو دست مايه عقب ماندگي كارهاش ميكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
براي چي بايد در زمينه گردشگري ما اين همه مشكل داشته باشيم؟
ناشناس
Germany
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
یعنی سامانه کرونا گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین