پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
سخنگوی وزارت دفاع عربستان در ادامه اظهارات مضحک مقام های سعودی مدعی شد که اگر دخالت نظامی عربستان در یمن نبود این کشور به پایگاه موشکی ایران تبدیل می‎ شد.

شعارسال:

احمد عسیری در مصاحبه با روزنامه الریاض مدعی شد: اگر عربستان در یمن دخالت نمی کرد این کشور به پایگاه موشکی برای ایران مبدل می شد.

وی با ادعای اینکه عربستان به همراه 11 کشور دیگر برای حفاظت از مرزهای جنوبی خود وارد عملیات در یمن شد اظهار داشت: عربستان به سه دلیل عملیات نظامی فوری در یمن به اجرا گذاشت.

سخنگوی وزارت دفاع عربستان با بیان اینکه تجاوز شبه نظامیان به مرزهای سعودی،بی ثباتی اوضاع یمن و تسلط  آنچه شبه نظامیان به انبارهای اسلحه و موشکی ارتش یمن پس از سقوط دولت عبد ربه منصور هادی عوامل دخالت نظامی عربستان در یمن بوده اند ادعا کرد: شبه نظامیان یمنی با ایران ارتباط داشتند و همین موضوع اجرای طرح های آنها را تسهیل می بخشید.

عسیری در بخش دیگری از این مصاحبه مدعی شد: اگر عربستان در وقت مناسب در یمن دخالت نکرده بود این کشور به پایگاه موشکی ایران مبدل شده بود که بُرد آنها نه تنها به مناطق مرزی بلکه داخل عربستان می رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 12مهر1395، کدخبر: 228093: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین