پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۷۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
سازمان بسیج ورزشکاران کشور و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از علیرضا زهری رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان به دلیل درخشش این هیات در دوران پاندمی کرونا تقدیر کردند.
شعار سال: سازمان‌بسیج ورزشکاران کشور و فدراسیون ورزش‌های‌همگانی کشور به دلیل درخشش هیات ورزش های همگانی گیلان در دوران پاندمی کرونا از رئیس این هیات تقدیر کردند.
 
در قسمتی از این نامه آمده است:
 
اینک در لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خلق حماسه ماندگار و ارزشمند کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا ، فرهنگ پهلوانی را در قالبی جدید به منصه ظهور و بروز گذاشته و همچون همیشه یاری گر نیازمندان و مردمان جامعه، این ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب بودید ، فرصت را به بهانه هفته بسیج مغتنم شمرده و از جناب عالی کمال تقدیر و تشکر را می نماییم.
 
امید است در سایه عنایات الهی و ادعیه زاکیه حضرت ولی (عصر عج) با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی بتوان بیشتر از گذشته شاهد گسترش منش پهلوانی در جامعه بزرگ ورزش همگانی استان گیلان باشیم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا ، تاریخ انتشار:  5 آذر  1399  ، کدخبر: 1001376، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
گیلان در زمینه ورزشی واقعا سسر امد تموم استان هاست و بودجه کمی هم در این زمینه هر ساله بهش اختصاص میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
هیات برتر در ورزش شدن کار اسونی نیست این نشون میده که تلاش و پشتکار گیلانی ها در این زمینه فوق العاده زیاد بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
گیلانی ها ید طولایی در زمینه هیات های ورزشی دارن واقعا باید بهشون افتخار کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین