پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۹۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری این استان به صورت مجازی خبر داد.
شعار سال: دکتر علی باستی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیست و یکمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان امسال از ۱۷ تا ۲۰ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری گیلان از ۱۷ آذر به مدت چهار روز برگزار می‌شود، افزود: این مراسم مهمترین رویداد پژوهش و فناوری در سطح استان است که امید است تا بتوانیم با توجه به محدودیت‌های موجود، این هفته را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

دبیر نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان گیلان خاطر نشان کرد: هفته پژوهش و فناوری امسال در راستای شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" برگزار می‌شود و شعار این هفته نیز پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید تعیین شده است.

دکتر باستی بیان داشت: شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری گیلان و صنایع استان تولیدات و خدماتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا انجام دادند که در سطح ملی هم خوب درخشید.

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گیلان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ ماه جاری از طریق درگاه اینترنتی به آدرس قابل www.gil- expo.ir مشاهده است.

پارک علم و فناوری ساختاری حمایتی است که از طریق کمک به ایجاد و رشد شرکت‌های فناور، به رشد و توسعه علم و فناوری و ایجاد ثروت بر پایه دانش کمک نموده و از طریق ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا، تامین فضا‌های کاری و تسهیل ارتباط با دانشگاه زمینه توسعه کسب و کار شرکت‌ها را فراهم می‌کند.


گیلان دارای یک پارک علم و فناوری، شش مرکز رشد واحد‌های فناور مستقل در رشت، بندرانزلی، آستانه، آستارا رودبار و رودسر است. همچنین مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مرکز رشد واحد‌های فناور کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز رشد واحد‌های فناور گردشگری و صنایع وابسته، مرکز رشد واحد‌های فناور بیوتکنولوژی شمال کشور، مرکز توانمندی و تسهیل گری کسب و کار‌های نوپای فاوا گیلان در گیلان فعال است.

وظیفه اصلی پارک‌های علم و فناوری را می‌توان تسهیل و تسریع تولید ثروت از نوآوری و فناوری عنوان کرد.

پارک علم و فناوری گیلان در راستای اجرای نمودن رسالت خود اهداف زیر را دنبال می‌نماید: تولید فناوری، انتقال فناوری و بومی سازی آن / ‏ تسهیل در تجاری سازی فناوری / ‏

کمک به توسعه و رونق اقتصادی منطقه / ‏ کمک به ارتقاء ارزش افزوده از طریق توسعه فعالیت‌های دانش و فناوری محور / ‏ توسعه فعالیت‌های کارآفرینی فناورانه سازگار با ویژگی‌های اقلیمی و قابلیت‌های منطقه / ‏ تسهیل در انتقال فناوری از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی به مراکز اجرایی و تولیدی / ‏ مساعدت در ایجاد تشکل‌های نوین تولیدی و خدماتی.

بنگاه‌های کوچک در ساختار‌های مختلف شرکت‌های تولیدی (محصولات فناورانه)، خدمات مهندسی، تحقیق و توسعه و خدمات غیر مهندسی در فضای پوششی پارک پذیرش می‌شوند.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا،تاریخ انتشار:12آذر1399،کدخبر:84129319،www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
همه همایش هامون رو داریم به صورت مجازی برگزار میکنیم و کسی اصلا به فکر نیست که چه عواقبی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
در زمینه پژوهش باید تموم تمرکزات خودمون رو بهتر کنیم و بهش بیشتر بها بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
امیدوارم این تغییر نگرش ها زمینه ساز اهمیت دادن بیشتر به زمینه پژوهش ها بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
خیلی خوبه که این همایش هارو معرفی میکنید تا فرصت شرکت درونشون رو داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین