پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص امکانات کشور برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ عنوان کرد:کشور ما کشور پهناوری است هم استان‌های زیادی داریم که می‌توانند میزبان این رقابت‌ها باشند هم به لحاظ اقامت و هم به لحاظ هتل‌هایی که دارند. فرودگاه‌هایی که می‌توانند مستقیم انتقال را انجام بدهند. در این بخش وقتی شما میزبان جام ملت‌ها هستید دولت هم کمک می‌کند.

شعار سال: مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه 5 تلویزیون، در خصوص بودجه فدراسیون فوتبال گفت: فعلا در فدراسیون فوتبال دستمان روی زانوی خودمان است. کمک های بلاعوض از مجموعه وزارتخانه می شود، آنها هم با توجه به هزینه های مترتبی که داریم خب قابل استفاده نیست.

او ادامه داد: ما درفیفا نزدیک به 4، 5 میلیون یورو طلب داریم و در ای اف سی هم یک میلیون یورو که به خاطر تحریم های ظالمانه ای که علیه ما ایجاد شده، نمی توانیم آن را به کشور منتقل کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص امکانات کشور برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 عنوان کرد:کشور ما کشور پهناوری است هم استانهای زیادی داریم که می توانند میزبان این رقابت ها باشند هم به لحاظ اقامت و هم به لحاظ هتل هایی که دارند. فرودگاه هایی که می توانند مستقیم انتقال را انجام بدهند. در این بخش وقتی شما میزبان جام ملت ها هستید دولت هم کمک می کند.

وی افزود: شرکت تجهیز جلساتی که با مهندس کریمی داشتیم و به همین زودی ورزشگاه 50 هزار نفری در شیراز افتتاح می شود. لذا استادیوم ها به روز می شود و اگر خاطرتان باشد وقتی لیگ حرفه ای در کار نبود استادیوم هایمان نور نداشت شما نمی توانستید شب بازی برگزار کنید.

نبی درباره فواید میزبانی اظهار داشت: حتی اگر میزبانی ما تایید نشود، می تواند استانداردهای استادیوم های ما را بالا ببرد وسیستم حاکمیتی کشور مجوز میزبانی را به ما داده‌اند.کنفدراسیون آیا بخشی از هزینه ها را تامین می کند. ما مشکل هزینه نداریم چون AFC آن را می‌پردازد و فقط باید از نظر سخت‌افزاری پیشرفت کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال، درباره رقبای میزبانی تاکید کرد: رقبای ما قطر و عربستان هستند. از طرفی باید به مسئله حق پخش بسیار دقت کنیم که در اختیار صداوسیما باشد.

او تصریح کرد:  بعد از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، هجمه بدی به این تیم و فدراسیون وارد شد که عامل آن از داخل کشور بود و نهادهای نظارتی هم ورود کرده‌اند.

او در پاسخ به صدور حکم نهایی پرونده شستا اظهار داشت: فغانپور (مسول حقوقی فدراسیون) تا به الان همچین گزارشی را به من نداده است.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 13 آذر 1399، کد خبر: -، ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ایران برای تحریم ها خیلی داره هزینه میدهو اوضاع مردمش به شدت بهم ریخته این رو ترو خدا انکار نکنید از این به بعد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین