شعار سال: با شکایت این مسافر پرواز خیالی، حسین جهانی، مدیر روابط عمومی ایرانایر با اظهار تاسف از این اتفاق عجیب، گفت: برخی آژانسهای مسافرتی، درگاهها و اپلیکیشنهای خرید بلیت هواپیما، اقدام به فروش پروازهایی میکنند که وجود خارجی ندارد.
وی افزود: در پی شکایت این مسافر، ارتباط کاری با آژانس هواپیمایی متخلف را قطع کردیم.
جهانی اظهار کرد: چنین تخلفاتی موجب نارضایتی مشتریان از شرکتهای هواپیمایی میشود و ساعتها آنها در فرودگاهها منتظر میمانند در حالیکه پروازی برای بلیت خریداری شده، وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) هشدار داد: در صورت تکرار چنین تخلفاتی از سوی آژانسهای هواپیمایی، برخورد قاطعی خواهیم کرد.
وی توصیه کرد: مردم جهت اطمینان بیشتر، هنگام خرید بلیت هواپیما استعلام آن را از سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دریافت کنند.
جهانی در پایان گفت: مسافران در صورت بروز چنین تخلفاتی، موضوع را با دستگاههای نظارتی همچون سازمان هواپیمایی کشوری و ایرانایر در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ کد خبر:۹۹۱۰۰۸۰۵۸۲۴، www.isna.ir