پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۰۹۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
بانک آینده، به‌عنوان بانکی پیشرو در عرصه ارائه خدمات و محصولات متنوع و منطبق بر نیاز مشتریان، برای نخستین‌بار در عرصه بانکداری کشور با مشارکت صندوق اعتباری هنر، از طرح منحصر به‌فرد «هنرکارت» رونمایی کرد.
شعار سال: این محصول که در پاسخ به مطالبات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و بر اساس نیازسنجی‌های صورت‌پذیرفته، طراحی و عملیاتی گردید، با در برداشتن کلیه اطلاعات هنرمندان شامل: نام و نام‌خانوادگی (به دو زبان فارسی و انگلیسی)، رسته هنری و تصویری از هنرمندان گرامی، به‌عنوان کارت هویتی هر یک از هنرمندان نیز قابل بهره‌برداری است.
«هنرکارت» بانک آینده، از تمام قابلیت‌های کارت نقدی متصل به شبکه برخوردار بوده و در تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پذیرنده، قابل استفاده است. درج کد دو بُعدی (QR Code) اختصاصی برای هر کارت با هدف شناسایی دارنده آن، از دیگر ویژگی هنرکارت به‌شمار می‌رود. در این کارت، هم‌چنین علاوه بر سازوکار «بازگشت نقدی» (cashback) ایران‌کارت، امکان تعریف «cashback» ویژه باشگاه پذیرندگان هنرکارت نیز فراهم شده است.

معرفی هنرمندان محترم برای افتتاح حساب و دریافت «هنرکارت»، تنها از طریق صندوق اعتباری هنر، میسر بوده و آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق اعتباری هنر نیستند، باید ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی هنرکارت به‌نشانی www.honar.cards، نسبت به ثبت‌نام در این سامانه، اقدام نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی توسعه پویا، تاریخ انتشار: 17 دی1399، کد خبر: 4956563،  www.toseepooya.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
بانک اینده داره کم کم خودش رو احیا میکنه و باید هرچی کشور میتونه به این بانک کمک کنه
ناشناس
Netherlands
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
من فکر میکردم بانک اینده رو به پایان باشه از نظر فعالیتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین