پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: با همکاری قوه قضائیه صندوق حمایت از زنان آسیب‌دیده اجتماعی تشکیل می‌شود تا زنان زندانی و مددجو بتوانند هزینه‌های مربوط به دیه و جرائم غیرعمد را تامین کنند.
شعار سال: معصومه ابتکار با اشاره به لایحه دولت برای بازنگری در آئین‌نامه دادرسی و روند‌های قضایی مربوط به جرائم و مجازات زنان اظهار کرد: همچنین با همکاری قوه قضائیه صندوق حمایت از زنان آسیب‌دیده اجتماعی تشکیل می‌شود تا زنان زندانی و مددجو بتوانند هزینه‌های مربوط به دیه و جرائم غیرعمد را تامین کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین در مواقعی که زنان نمی‌توانند از عهده هزینه‌های مربوط به بدهی مالی، جرائم غیرعمد و دیه بربیایند، می‌توانند از این صندوق استفاده کرده و تمام یا بخشی از هزینه‌های یاشده را تامین کنند.

ابتکار با تاکید بر ضرورت نگاه متفاوت به زنان در حوزه‌های مختلف قضائی و قانونی ادامه داد: با ورود آیت‌الله رئیسی به قوه قضائیه اتفاق‌های خوبی در حوزه زنان زندانی و مجرم افتاده و دستگاه قضائی از ابتدای حضور ایشان همواره یا و یاور ما در ساماندهی وضعیت زنان آسیب‌دیده اجتماعی و تخفیف مجازات آن‌ها بوده است.

معاون رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سؤال که چه مشکلاتی برای رفع مشکلات بازاریابی و فروش فعالان زن حوزه کسب‌وکار صورت گرفته است، گفت: چند ماهی است که با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره‌های مهارت‌آموزی حوزه کسب‌وکار دیجیتال را برای توسعه بازاریابی دیجیتال در سطح ملی شروع کرده‌ایم و با استان‌های مختلف در این حوزه همکاری داشتیم.

ابتکار با بیان اینکه برپایی این دوره‌ها در حال گسترش دادن است، افزود: در این دوره‌ها انواع روش‌ها و شیوه‌های بازاریابی و فروش دیجیتال به زنان و بانوان ایرانی ارائه می‌شود. ضمن اینکه هدف اصلی ما این است که از طریق برپایی این دوره‌ها بانوان فعال در حوزه کسب‌وکار با هم ارتباط پیدا کنند و در نهایت بتوانیم یک شبکه کسب‌وکار دیجیتال در حوزه زنان به وجود آوریم.

وی ادامه داد: با تشکیل شبکه یادشده فعالان کسب‌وکار‌های حوزه زنان می‌توانند از ظرفیت‌های همدیگر برای تبادل مواد اولیه و کالا‌های مختلف بهره بگیرند و از این طریق فرصت‌های خوبی برای بازاریابی و صادرات پیدا کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:  19 دی ۱۳۹۹، کد خبر: 467207،imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
چقدررر کارهای قشنگی تو ذهنشون دارن ولی اجرا نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین