پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ارزیابی روند اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در کردستان یکی از برنامه‌های اصلی سفر به این استان است.
شعار سال: معصومه ابتکار روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به کردستان و در فرودگاه سنندج به خبرنگاران استان اظهار داشت: تیرماه سال گذشته سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کردستان در شورای برنامه‌ریزی  و توسعه استان تصویب شد.

وی برنامه اصلی سفر خود به استان را گزارش گیری و ارزیابی روند اجرا و میزان پیشرفت این سند اعلام کرد و افزود: این سند برنامه ارتقا شاخص‌های عدالت جنسیتی و شاخص‌های خانواده را برای استان تعریف می‌کند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده برنامه‌ای نتیجه محور بوده که با همکاری مطلوب دانشگاه‌ها و مدیران و متخصصان این حوزه تنظیم شده است.

ابتکار یادآور شد: همچنین نشستی با بانوان کُرد برگزار خواهد شد تا از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها، دستاوردها، نظرات و دیدگاه‌های  آن‌ها آشنا شویم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های سفر خود به استان را بازدید از اورژانس اجتماعی مرکز استان خواند و گفت: این اورژانس به دلیل نقشی که در مداخله در بحران‌ها دارد می‌تواند در تحکیم خانواده و مقابله با خشونت و آسیب‌ها بسیار موفق عمل کند لذا این مرکز برای ما بسیار حائز اهمیت است.

شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، نشست زن کُرد، سرمایه اجتماعی، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی سنندج و حضور در برنامه گفتمان صدا و سیمای مرکز کردستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کردستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۳۴۰۷۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
بشرطی که زنان به اورژانس اجتماعی زنگ بزنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین