پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
از اصطلاح دولت جوان حزب‌اللهی، می‌توان دو نوع استنباط نمود. اول دولتی که رئیس جمهور آن و بدنه را جوانان تشکیل می‌دهند و دوم، دولتی که افراد خبره در مقام رئیس جمهور و وزرا قرار گرفته و حداکثر استفاده بهره ور را از مدیران جوانان بعمل می‌آورند. رهبر انقلاب در سخنان ۱۹ دیماه خود، نسبتا مسیر را روشن کرده اند.

شعار سال:رهبر معظم انقلاب: در یک برنامه تلویزیونی که ظاهرا اخیرا پخش شده بنده یک بار گفتم که دولت جوان حزب اللهی باید سر کار بیاید، یک بار هم گفتم که صلاح نیست از مجربین استفاده نشود. بعضیها گفتند چطور اینها با هم نمیسازد. من عرض میکنم اینها هیچ با همدیگر منافاتی ندارد.

ببینید من معتقد به تکیه به نیروهای جوان هستم. اعتقاد راسخ دارم. از قدیم بنده چنین اعتقادی داشتم. معنای اعتماد به نیروهای جوان این است که اولا در برخی از مدیریتهای مهم کشور از اینها استفاده بشود. ثانیا از ابتکارهای اینها و حرکت اینها و حوصله و نشاط کار اینها و ابتکارهایی که انجام میدهند استقبال بشود. اینها بچه های ما هستند، بچه های کشورند و کشور حق دارد که از اینها استفاده کند.

منتها این که ما می گوییم در مدیریت ها از اینها استفاده بشود، معنایش این نیست که نسل قبلی را به کلی بشوریم و بگذاریم کنار. از اول انقلاب هم همین جور بوده. حالا بعضی ها گفتند که امام در تهران یک امام جمعه 40 ساله را گذاشتند که این حقیر بودم، خوب در کرمانشاه هم یک امام جمعه 80 ساله را گذاشتند، همان وقت.

البته این هم باید توجه داشت بعضی از افراد میانسال مثل جوانها هستند. شهید سلیمانی حدود شصت سال سنش بود مثل جوانها دید توی کوه و دشت و بیانان و همه جا چطور حرکت میکرد از هیچی نمیترسید. گاهی اوقات در 24 ساعت در یک کشوری به قدری تلاش و فعالیت میکرد که آدم از خواندش احساس خستگی میکرد که چقدر این تلاش و تحرک انجام گرفته است. بعضی ها هم اینجوری اند دیگر.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی رجا نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
جایگاه جوانان در دولت ها باید روز به روز بیشتر بشه الان ما نمونه رو تو وزیر جوان ارتباطات دیدیم که چقد جهادی عمل میکردن
ناشناس
Netherlands
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
جوان ایرانی نتونسته شرایط خوبی رو برای زندگی خودش فراهم کنه اون هم بعد از گذشت سی الی چهل سال از زنتدگیش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین