پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۳۲۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
علی رسولیان، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: " پیگیر ایجاد منطقه‌ای صنعتی برای سرمایه گذاران ۲ کشور در مرز هستیم تا هر ۲ استان بتوانند بیشتر در این زمینه اقدام کنند. "
شعار سال: وی گفت: " در ۴۸ بند و ماده توافقات خوبی در رابطه با تسهیل در مبادلات کالا در مرز دوغارون، تسهیل سرمایه‌گذاری و بهبود تعاملات انجام شد تا بتوان مبادلات سالم و بهتری با هزینه کمتر در مرز دوغارون انجام داد و نظر ۲ کشور را تامین کرد. "

رسولیان افزود: " براساس توافقات صورت گرفته، ساعت کاری ۲ گذرگاه مرزی افزایش خواهد یافت، همچنین در مرز دوغارون، کمیته‌ای به صورت ماهانه تشکیل جلسه خواهد داد تا موانع و مشکلات موجود بررسی شود. "

همچنین بر اساس اعلام معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی، مقرر شد امکانات رفاهی در دو طرف مرز برای رانندگان کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی افزایش یابد، ساماندهی در محوطه‌سازی گمرک و افزایش ظرفیت پارکینگ دوغارون انجام می‌گیرد و طرف افغانستانی هم برای تجهیز باسکول و تامین برخی امکانات، اقدام خواهد کرد.

رسولیان خاطرنشان کرد: " توافقاتی بین طرف ایرانی و افغانستانی در زمینه ترانزیت و ترانسپورت انجام گرفت که یکی از محور‌های آن مبادلات مالی با برنامه ریزی بهتر و آسانتر بود. توسعه صادرات سوخت و فرآورده‌های نفتی و افزایش کیفی آن‌ها در مرز دوغارون نیز پیگیری خواهد شد تا وضعیت در این بخش بهبود یابد. "
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایران اسپوتنیک، تاریخ انتشار:  20 دی ۱۳۹۹، کد خبر: 202101097382083،ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
ايران بعد از اينكه اروپا و امريكا در برجام پسش زده اومده تازه بعد از مدت ها سراغ همسايه هاي خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین