پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۳۲۲۷۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه شده است و این اقدام منتفی شد.
شعار سال: علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین اخبار از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی به وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه و منتفی شد، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در سال ۸۳ اصلاح ساختار صورت گرفت مدیریت سازمان تامین اجتماعی به دست دولت افتاد به همین منظور دولت در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

دهقان‌کیا تصریح کرد: در سال ۸۶ نیز تغییرات نیز در ساختار تامین اجتماعی ایجاد شد که ساختار هیات امنا به این صورت شد که ۶ نماینده دولتی و ۳ نماینده کارگر، کارفرما و انجمن‌های صنفی باشند به همین دلیل اداره تامین اجتماعی عملا به دست دولت است و اجازه اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار ۲۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۰۷۳۷۰، tejaratnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
هر خبری که میتونه کمی خوشحال کننده و امیدوار کننده باشه برای بازنشسته ها در نصف روز تکذیب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
هر وقت یک خبر خوش میدن فرداش تکذیب میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
وقتی میگن سازمان تامین اجتماعی زیرنظردولت قرارگرفت پس چرا سخنگوی دولت سینه سپرکرده جلوخبرگزاریها اعلام کردبرای مستعمری بگیران ۲خبرخوش داریم یک دو درصدسهام شستا ودو متناسبسازی خبرخوشی هست که به این عزیزان تعلق میگیرد ازطرف دیگر بین بازنشستگان کشوری وبازنشستگان ومستعمری بگیران تامین اجتماعی تبعیض قائل میشوند دم خروس یا قسم حضرت عباس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین