پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
با بازداشت مدیرعامل سابق مجموعه سیراف انرژی، مسئول جدید این شرکت به زودی معرفی خواهتد شد.
شعار سال: مدیرعامل سیراف انرژی که چندی پیش خبر بازداشت وی منتشر شده بود این هفته از این سمت برکنار و احتمالا مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس که کمتر از یکماه پیش ازاین سمت کنار گذاشته شده جایگزین وی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سیراف انرژی زیرمجموعه شرکت پتروفرهنگ (متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان) بازداشت شده است.
برابر مشاهدات آن زمان شاهدان عینی در هلدینگ انرژی سپهر، عده‌ای که به نظر می‌رسید احتمالا متعلق به یکی از نهاد‌های نظارتی هستند مدیرعامل شرکت سیراف انرژی متعلق به هلدینگ انرژی سپهر زیرمجموعه شرکت پترو فرهنگ (متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان) را بازداشت و به شرکت آورده و ضمن بازرسی اتاق این مدیر، کامپیوتر و مستندات را با خود برده اند.
با اینحال مسوولان این شرکت در خصوص این اتفاق پاسخ شفافی ارائه ندادند و در عین حال تاکید داشتند بازداشت و جمع آوری کامپیوتر و مستندات کاری این مدیر، تنها در راستای یک اتفاق خانوادگی رقم خورده است.
همچنین دراین بین نیز، شایعاتی در خصوص برکناری مدیرعامل سابق هلدینگ انرژی سپهر نیز که حدود ۲ ماه پیش با استعفا از سمت خود کناره گیری کرد نیز مطرح است که تاکید می‌گردد وی نیز با پیگیری نهاد‌های نظارتی ازاین سمت کناره گیری کرده است.
در آن خبر نیز تاکید شده بود ابهاماتی در خصوص این بازداشت و دلایل آن وجود دارد که شاید بد نباشد مسوولان این شرکت به دور از هر نوع پوشش نادرست در قالب مشکلات خانوادگی و ... به آنان پاسخ دهند و پرده از ابهامات اتفاقات اخیر دراین شرکت بردارند. تا شاید این امر باعث بازگشت اعتماد فرهنگیان به این شرکت و وقوع اتفاق‌های مثبت باشد!
اما با اینحال از آن زمان تا کنون هیچگونه اطلاع رسانی شفافی از سوی مدیران این مجموعه صورت نگرفته و سکوت را بر پاسخی شفاف ترجیح داده اند! برهمین اساس این روز‌ها تنها، خبر از برکناری مدیرعامل فعلی این شرکت و میراث باقی مانده برای مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس می‌رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نقتی ها، تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۳۹۹۵۸، www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
این آدم هایی که رد و بدل میشن برای مدیریت کارخانه و شرکت های بزرگ به گل نشسته فقط یجور وقت خریدن و بازی سیاسیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین