پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تو می‌توانی تکذیب کنی، انکار کنی، وارونه جلوه دهی، دروغ بگویی و ...، اما شاهدان دیدند آنچه را که نباید دید. وجدان‌های آگاه از خود می‌پرسند که آیا این نماینده می‌تواند در راس امور باشد؟ سوگندت یادت هست آقای نماینده! خجالت.

شعار سال: محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان داشته است که اگر گزارشی به دست هیئت نظارت برسد قطعا آن را بررسی خواهد کرد و چنانچه بنده تاکنون استعلام گرفته‌ام هنوز شکایتی به ما واصل نشده است. بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.

آقای عنابستانی گفته‌اند که سرباز به من توهین کرد، ولی بنده به صورت فیزیکی با وی درگیر نشده‌ام. باید این پرونده را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کنیم و نتیجه آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تعداد بازدید : 17

سربازی که از سیلی خوردن از نماینده مجلس می گوید. ظاهرا نماینده مورد اشاره  عنابستانی نماینده مجلس و از مدیران سابق دولت احمدی نژاد است. 

تعداد بازدید : 13

عصبانیت مردم از سیلی یک نماینده مجلس به سرباز نیروی انتظامی و ایجاد ترافیک شدید در محدوده دروازه دولت

سردار مهدی حاجیان، سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت گفت: سردار حسین اشتری بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا را صادر کرد. اجازه نمی دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم ناجا در هر مقامی توهین شود. در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

پیش تر نیز یک سرباز بابلی از یک قاضی در هنگام ورود به دادگستری کارت شناسایی درخواست کرده بود که در پاسخ با چند ضربه سیلی مواجه شده بود.

تو باز هم می توانی تکذیب یا انکار کنی آقای عنابستانی !


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین