پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۶
با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، استاندار بوشهر و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان؛ فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر منصوب و معرفی شد.
شعار سال: سردار سرتیپ حسین اشتری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار و مطلوب در سراسر کشور اظهار داشت: با حضور مقتدر نیروی انتظامی و حمایت و پشتیبانی دیگر نیرو‌های مسلح، امنیت پایدار در نقاط مختلف از جمله استان بوشهر برقرار است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، جایگاه مهم و ممتاز استان بوشهر را برشمرد و با قدردانی از همدلی و همکاری اعضای شورای تامین استان گفت: انسجام و همکاری مطلوبی در استان بوشهر وجود دارد که تعامل امام جمعه، استاندار، مسئولان، فرماندهان نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است.

وی با معرفی سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: خدمات سردار خلیل واعظی در دوران خدمات فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و اینک پس از ۳۸ سال به افتخار بازنشستگی نائل شده است و یکی از نیرو‌های توانمند سرهنگ حیدر سوسنی، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر منصوب می‌شود.

اشتری، انسجام و همدلی در استان بوشهر را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: هماهنگی میان امام جمعه، استاندار، شورای تامین و دیگر مسئولان استان بوشهر قابل توجه است که این مهم امنیت پایدار در استان بوشهر را فراهم کرده است.

فرمانده ناجا با تأکید بر افزایش همدلی و همکاری خاطر نشان کرد: سردار واعظی با تمام توان در شبانه‌روز در صحنه حضور داشت و سرهنگ سوسنی که از توانمندی بالایی برخوردار و برای همه کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر شناخته شده است، آشنایی کامل به مسائل دارد.

در این آیین ضمن معرفی سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر، از خدمات سردار خلیل واعظی قدردانی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۲۴۹۱۷۸۸، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
اي كاش به وضع معيشتي اين مردم بدبخت بوشهر هم يكي رسيدگي ميكرد هرروز بدتر از ديروز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین