پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به خطرات زندگی انسان با حیوانات بر فرهنگ سازی شایسته و اطلاع رسانی صحیح به شهروندان تاکید کرد.

شعار سال: «شکراله حسن بیگی» در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با اشاره به پدیده نگهداری حیوانات در خانه اظهار داشت: پدیده نگهداری حیوانات از جمله سگ، پرندگان، گربه و غیره در منازل یک امر اجتناب ناپذیر است؛ البته آگاهی خانواده ها از خطرات زندگی انسان با حیوانات به شیوه درست در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: امروزه از نظر علمی و بهداشتی خطرات زندگی انسان با حیوانات ثابت شده است؛ بنابراین از دانشگاه های پزشکی و مراکز بهداشتی می خواهیم مخاطرات و آسیب های ناشی از زندگی انسان با حیوانات را به اطلاع شهروندان برساند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی شبکه ها در حال ترویج فرهنگ غلط در زمینه نگهداری حیوانات به ویژه سگ هستند؛ این پدیده پیش از استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی نیازمند فرهنگ سازی درست و شایسته از طریق صدا و سیما، شبکه پنج، فرهنگ و ارشاد و فضای مجازی است.

حسن بیگی با اشاره به برخورد با مراکز غیرقانونی خرید، فروش، تولید و عرضه سگ عنوان کرد: هرگونه خرید، فروش، عرضه و تولید سگ در سایت ها و مراکز مختلف غیرقانونی است، لذا مقرر شد سازمان صمت، نیروی انتظامی و پلیس فتا این سایت ها و مراکز غیرقانونی را شناسایی و به شورای تامین جهت پیگیری و اتخاذ تصمیمات لازم ارائه کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۲۲۸۴، www.hahimemehr.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین