پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۵۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
مدیرکل بندر امیرآباد از سهم ۵۰ درصدی این بندر در مراودات اقتصادی بنادر شمالی خبر داد.
شعار سال: سعیدی پور مدیرکل بندرامیرآباد در جلسه با مجمع نمایندگان مازندران، این بندر را قطب اقتصادی مازندران و کانون خبر‌های خوب اقتصادی برشمرد و گفت: بندر امیرآباد سهم ۵۰ درصدی را بین بنادر شمالی در مراودات اقتصادی دارد.

وی افزود: بندر امیرآباد تمام تلاش خود را در ایام تحریم ظالمانه دشمن و شیوع بیماری کووید-۱۹ به کار بست تا کالا‌های اساسی هموطنان بدون هیچ وقفه‌ای وارد کشور شود.

سعیدی پور پس از ارائه گزارش عملکرد، به تشریح چالش‌های پیشِ رو بندر امیرآباد پرداخت و از مجمع نمایندگان خواست جهت تسریع در تخلیه سیلو‌ها و انبار‌ها با دستگاه‌های ذی‌ربط هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا کشتی‌های بیشتری جهت تخلیه و بارگیری کالا به آب‌های بندر امیرآباد وارد شوند.

وی کشاورزی و مرکبات مازندران را فرصت مغتنمی برشمرد که با بهره برداری از اسکله رو - رو ریلی در آینده نزدیک، ضمن افزایش تنوع کالا و ترانزیت آن به کشور‌های حوزه cis به رونق کشاورزی استان نیز منجر می‌شود.

مهم‌ترین محور صحبت‌های امروز نمایندگان استان را نیز می‌توان به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بندرامیرآباد و نقش مهم آن در اعتلای اقتصاد استان با توسعه صادرات از طریق مرز‌های آبی، سرمایه گذاری‌های مولد در پسکرانه و جذب سرمایه گذاران واجد شرایط در حوزه بندری و دریایی برشمرد.

نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی همچنین بر رفع چالش‌ها و مشکلات بندر امیرآباد در حوزه‌های مختلف با استفاده از بازوی نظارتی و قانونگذاری تاکید کردند.

نمایندگان با حضور در مناطق عملیاتی از اسکله‌ها، تجهیزات استراتژیک و کارخانه‌های مستقر در اراضی منطقه ویژه بازدید کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1399، کد خبر: 88986،  www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین