پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۲۵۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
مشکل کاهش پس انداز مردم را نباید در بهم ریختگی اقتصاد کشور، بلکه در کاهش اندازه قلک‌ها در کشور جستجو کرد. احتمالا مشکل اقتصاد، با اعدام سلطان قلک فروش‌ها و دستگیری دست‌های پشت پرده موثر بر کاهش اندازه قلک‌ها، حل خواهد شد. چه معنا دارد که اندازه قلک‌های مردم کوچک باشد. قلک بزرگ‌تر، پس انداز بیشتر.

شعار سال:فرافکنی خود دانسته برخی از مدیران دولتی در بحث اقتصاد کشور و آرام نشان دادن اوضاع اقتصادی مردم ، بشکل نسبتا فراگیری توسط شهروندان به سخره گرفته می شود.

شما فکر کن که آنها نادان هستند و یا الکی خوشند! شما فکر کن حافظه تاریخی ندارند! شما فکر کن  ، مردم  از توان مطالبه گری و راه یابی در فشار برخوردار نیستند! شما فکر کن، مردم خود را با بدتر از این شرایط هم ، سازش می دهند! شما فکر کن ... .

اگر بعنوان یک مدیر دولتی این گونه فکر می کنید، باید برایتان سخت تاسف خورد . تاریخ غیر از این را نشان داده و راه سوم را رقم زده است.  تا دیر نشده ، ریزش همه گیر مدیران ناکارآمد دولتی را باید آغاز کرد. خیلی حیف است که پایه های تمدن اسلامی- ایرانی، توسط یک مشت انسان درمانده در خود و سلیقه محور ، آسیب ببیند.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
به نظرم بعد از كروناعملا سطح پس انداز هاي مردم با خاك يكسان شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین