پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۲۶۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
یاد شش سال پیش افتادیم که تازه داشتیم دوره‌های چهارگانه بورس را آموزش می‌دیدیم. در دوره مقدماتی یک همکلاسی داشتیم که نیروی اداری یک آموزشگاه بود. ایشان دو هفته بعد از شروع کلاس، در وایبر برای خودش کانال سیگنال دهی بورس راه انداخته بود. از کلاس می‌شنید و آنجا بازنشر می‌کرد. حالا داستان شده، داستان شاطر نانوا و پسر دوازده ساله ادمین کانال‌های بورسی!
شعار سال: حقدادی جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخی از مصادیق مجرمانه شامل، اخبار رانتی، ادعای باخبر بودن از اطلاعات و اتفاقات، پروژه‌ای کردن سهم بازار سرمایه و سبد گردانی است.

او افزود: برخی مدعی می‌شوند می‌توانند با سرمایه مردم کار کنند و سبد گردانی کنند. طبق قانون سبد گردانی جرم است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: اگر در این موارد مردم ضرر و زیان دیدند می‌توانند به دادگاه مراجعه کنند. سازمان بورس موظف است این کار‌های مجرمانه را شناسایی و پیگیری کند.

حقدادی بیان کرد: تاکنون ۶۵ کانال سیگنال دهی بورسی و ۶۵ حساب بانکی فعال در این حوزه شناسایی شده است. در فضای مجازی باید اصل بی‌هویتی را رعایت کنیم.

او تصریح کرد: در پرونده‌ای یک شاطر نانوایی ادمین یک کانال سرمایه‌گذاری و بورسی شده بود، در پرونده دیگری یک پسر ۱۲ ساله ادمین یک کانال ۱۰ هزار نفری شده و با ارائه‌ی سیگنال مردم را به سمت سرمایه‌گذاری در بورس سوق می‌داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۱۴۰۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اي كاش در زمينه بورس مسئولين يكم زودتر به فكر بيفتن سرمايه ما خيلي وقته داره ميسوزه تو اين كوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین