پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۳۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
رئیس مجلس در این بازدید در پاسخ به درخواست تولیدکنندگان لبنیات برای حذف رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار داشت: برای رونق تولید و افزایش ارزآوری باید اجازه دهیم که در تولید رقابت ایجاد شود.
شعار سال : محمد‌باقر قالیباف در ادامه نظارت میدانی از شهرستان‌های استان تهران، از کارخانه لبنیات شمشیر در پیشوا بازدید و در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

رئیس مجلس در این بازدید در پاسخ به درخواست تولیدکنندگان لبنیات برای حذف رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار داشت: برای رونق تولید و افزایش ارزآوری باید اجازه دهیم که در تولید رقابت ایجاد شود.

وی افزود: باید امکانات و رفاهیات برای تولیدکننده فراهم شود و در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی باید مدیریت مناسب صورت گیرد تا به صورت هدفمند استفاده شود. در حال حاضر فرصت استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار دلال‌ها قرار دارد و امکان رقابت گرفته‌شده است.

رئیس مجلس در ادامه گفت: باید دخالت بخش دولتی را به حداقل برسانیم، زیرا که تولیدکننده خودش می‌داند چگونه بازار را تنظیم کند و همان‌طور که به فکر سلامت شیر و محصول است به فکر حفظ بازار نیز هست و خودش تنظیم‌کننده است.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: در قیمت‌گذاری‌ها و روند تولید دخالت بخش دولتی را باید به حداقل برسانیم.

تولیدکنندگان لبنیات در این بازدید از رئیس مجلس درخواست حذف رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی برای رونق تولید و افزایش ارز‌آوری را داشتند.

آن‌ها با اعلام اینکه ترامپ‌های داخلی مانع رونق تولید و صادرات، تاکید کردند: تولیدکنندگان از دولت چیزی نمی‌خواهند، فقط چوب لای چرخ تولید نگذارند.
 
تعداد بازدید : 3


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۳ بهمن ۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۴۵۰۹۳۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین