پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان از راه‌اندازی موزه هنر این شهر خبر داد.

  شعار سال:مهدی قاسمی (رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دامغان) گفت: موزه هنر با نمایش آثار هنرمندان این شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی آغاز به‌کار کرد.
 
 قاسمی با اعلام این خبر، افزود: گالری هنرهای تجسمی، فروشگاه آثار و صنایع‌دستی هنرمندان و نمایش کتاب نویسندگان از بخش‌های این موزه است.
 
او با اشاره به این‌که در این موزه تلاش شده است فضایی متفاوت برای ارائه مجموعه‌ای از هنرها برای عموم فراهم شود، بیان کرد: این موزه به‌صورت دائمی، با نمایش بیش از ۱۰۰ اثر آغاز به کار کرده است.
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دامغان اضافه کرد: بیشتر فضای این موزه متعلق به آثار هنرمندان جوان است، ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری، مکانی برای معرفی هنرمندان جوان و ایجاد انگیزه در این افراد از جمله اهداف راه‌اندازی این موزه است.
 
او ادامه داد: در این موزه، آثار برگزیده به‌صورت فصلی به‌روزرسانی می‌شود تا زمینه نمایش آثار تمامی هنرمندان فراهم شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:   27 بهمن  1399  ، کدخبر:1039337 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
قبول كنيم در زمينه گردشگري به شدت كم گذاشتيم و نتونستيم اوضاع رو به سمت و سوي خوبي سوق بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین