پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۹۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
بررسی عملکرد ۱۰ماهه ۲۷ شرکت بیمه‌ای کشور نشان می‌دهد درآمد یا همان حق‌بیمه تولیدی شرکت‌ها طی این مدت به ۶۵ هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با ۱۰ماهه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی داشته است.
شعار سال: بررسی عملکرد ۱۰ماهه ۲۷ شرکت بیمه‌ای کشور نشان می‌دهد درآمد یا همان حق‌بیمه تولیدی شرکت‌ها طی این مدت به ۶۵ هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با ۱۰ماهه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی داشته است.

در بین رشته‌های بیمه‌ای، بیمه شخص ثالث با ۲۱ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومان، بیشترین حق‌بیمه تولیدی را خلق کرده است. پس از آن بیمه درمان با ۱۳ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان در رتبه دوم و بیمه زندگی با نزدیک به ۱۰هزار میلیارد تومان در رتبه سوم قرار دارد.

در بخش خسارت پرداختی نیز، از ۶۵ هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان حق‌بیمه تولیدی، حدود ۳۲ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان یا معادل ۴۹ درصد آن به صورت خسارت به بخش‌های مختلف پرداخت شده است. در بخش خسارات پرداختی نیز، شخص ثالث با ۱۲ هزار و ۳۸ میلیارد تومان در رتبه اول، بخش درمان با ۹ هزار ۴۲۵ میلیارد تومان در رتبه دوم و بیمه زندگی با ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان در رتبه سوم با بیشترین خسارت پرداختی قرار دارد.

 
رشد 37 درصدی درآمد بیمه ها در 10 ماهه امسال
 
 
 
سند
 
 
قابل ذکر است طبق آمار‌های منتشر شده، در بین ۲۷ شرکت بیمه‌ای کشور از ۶۵ هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان حق‌بیمه تولیدی، ۲۰ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان آن مربوط به شرکت بیمه دولتی ایران است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۸۸۴۶، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین