پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۰۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
اینکه هر کاری، آدم خودش را می‌خواهد بکنار! بانک تجارت در تبلیغ انعکاس یافته در کانال برخی از رسانه‌های خبری فعال در فضای مجازی، تبلیغ سامانه ۱۵۵۴ خود را به بهانه نهم اسفندماه روز حمایت از حقوق مصرف کننده، می‌کند! آخه پدر آمرزیده، این که مزیت نسبی و رقابتی برات حساب نمی‌شه! کدوم بانکه که این خط ارتباطی رو نداشته باشه؟ عملکرد واقعی تو در جایی نشون بده که فلان شرکت رو با وعده وام پای باز نکردن حساب پشتیبان برای حساب جاری نکشونی و رئیس محترم شعبه برچیده شده ات در سال بعد، منکر همه چیز بشه! حمایت از حقوق من مصرف کننده یعنی این.

شعار سال:بدون کمترین قصد تخریب، تهمت، افترا و هر چیز دیگری که در این وادی وجود دارد ، بر اساس برخی از شواهد پیش بینی می کنیم که بانک تجارت در چند ماه اینده و دولت بعد، باید پاسخگو به بعضی چیزها باشه . شما فقط این رو از ما الان بشنوید تا چند ماه بعد . از صورت های مالی سالیانه گرفته تا سرفصل های ریز آن ، از اخبار و شایعات در خصوص برخی از وام ها گرفته تا برخی از انتصابات مدیریتی و ..... .

تعداد بازدید : 14

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته ازفضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین