پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۰۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
بازار بورس پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن هنوز رنگ سبز مثبت را ندیده است. امروز نیز به سیاق روز‌های اخیر شاخص کل بورس نزولی بود.
شعار سال: مدت‌ها است که بورس رنگ سبز روند مثبت را ندیده است و امروز نیز به مانند روز‌های گذشته شاخص کل بورس نزولی بود. شاخص کل بورس امروز ۰.۷۲ درصد ریزش داشت، یعنی چیزی حدود ۸ هزار و ۶۰۰ واحد ریزش. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۷ ایستاد. شاخص هم وزن هم با سقوطی هزار و بیست و هشت واحدی بر روی ۴۳۲ هزار و ۳۷۲ ایستاد. به نظر می‌رسد سازمان بورس باید در رابطه با اعمال دامنه نوسان نامتقارن توضیح دهد و بگوید طرحی که بنا بود به کمک سهامداران بیاید چگونه باعث ازدیاد صف‌های فروش شده است.
به جز نماد «اپال»، شاخص تمام نماد‌های تأثیرگذار در بازار امروز منفی بودند، این نماد‌ها عبارتند از: «فولاد»، «شستا»، «فارس»، «کگل»، «فملی» و «کچاد».
نماد‌های «بوعلی»، «سیتا»، «امین»، «ونوین»، «فولاد»، «سصوفی» و «های وب» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «وسپهر»، «کزغال»، «رافزا»، «کرمان»، «دسانکو»، «گکوثر» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۲۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۵۳ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها رقمی در حدود ۱۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
شاخص کل فرابورس نیز با نزول مواجه بود و در پایان ساعت کاری بازار، در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۲۰ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «آریا»، «زاگرس»، «صبا»، «کگهر»، «شگویا»، «وملل» و «ارفع» که تمام این نماد‌ها روند نزولی را طی کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت دیدارنیوز، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۹۹، کد خبر: ۸۳۰۴۶، www.didarnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
بورس امروز سیاه پوش شده و واقعا باید ننگ فرستاد برای اکثر کسایی که در این زمین خوردن نقش داشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین