پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
مجری طرح توسعه زنبورداری از اختصاص ۱۷ هزار تن شکر برای زمستان گذری زنبورداران کشور توسط وزارت صمت در سال زراعی جاری خبر داد.

شعار سال: به گزارش  وزارت جهاد کشاورزی، حسین اکبرپور افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت شکر حمایتی زنبورداران در مرحله دوم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلیو گرم اعلام کرده و وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی برای تعدیل قیمت جدید شکر حمایتی است تا این نهاده با قیمت مناسبی به دست زنبورداران برسد.
 
وی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در اوایل پاییز امسال با توجه به نیاز بخش زنبور عسل، درخواست ۳۲ هزار تن شکر حمایتی از وزارت صمت کرده بود و این در حالی است که از این میزان، ۱۵ هزار تن شکر با قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان در مرحله نخست اختصاص یافت و در استان های کشور بین زنبورداران توزیع شد و قرار شد مابقی شکر مورد نیاز در مرحله دوم تامین شود.
 
اکبرپور ادامه داد: تخصیص ۱۷ هزار تن شکر حمایتی در مرحله دوم نیز با تاخیر و با قیمت جدید اعلام شده و انتظار ما این است که در سال جهش تولید و برای حمایت از تولیدکنندگان در حوزه زنبورداری، این میزان شکر با همان قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلو گرم و یا با قیمت متعادل تری تصویب و در اختیار زنبورداران کشور قرار گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد که معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در این راستا در نامه ای به معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت که در تاریخ ۹ اسفند ارسال شده ، خواسته است مابقی نهاده شکر حمایتی با توجه به نقش زنبورداران در افزایش کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی و مرتعی به واسطه گردافشانی موثر گیاهان و برقراری چرخه امنیت غذایی، با قیمت متعادل تری تصویب شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: 11  اسفند  1399  ، کدخبر: 1045780،www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین