پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۱۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
بازار دچار فساد فراگیر شده است. مدیران دولتی فقط وعده می‌دهند. وعده‌هایی که باید الزاما مدعی العموم ورود کرده و مجازارت کیفری مستند به جرم اهمال و اختلال در اقتصاد بر آن‌ها جاری نماید. شرکت پشتیبانی امور دام هم یکی از این حلقه‌های تشدید کننده نابسامانی است. آقای روحانی،‌ای کاش به این آقا که صداسیما با رویکرد طنز با او مصاحبه کرده است، رای داده بودیم. شاید امور بشکل مطلوب تری جلو می‌رفت؟ البته شاید!
شعار سال: گردن گیر مدیران گویا اصلا کار نمی‌کند. همه شاهد فساد هستیم، اما نمی‌خواهیم بپذیریم که عاملش، صرفا بی انضباطی مدیریتی است. آقای رئیسی مدعی العموم شما کجاست؟ آیا شایسته نیست که در این نابسامانی فلج کننده زندگی مردم، ورود موثر داشته باشند. نگذارید سرمایه و مشروعیت نظام، با اهمال چند مدیر ریز و درشت، زیر سوال برود. سازمان محترم بازرسی کجا تشریف دارند؟ تعزیرات کجاست؟ سازمان حمایت کجای داستان خوابش برده است و ...!
تعداد بازدید : 4

صف‌های مرغ همچنان پابرجاست/تماشای صف‌ها با طعم سخنرانی رئیس جمهور
در میان وعده‌های مختلف مسئولین برای ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع مرغ همچنان شاهد این صف‌ها طولانی در سطح شهرها هستیم.
تعداد بازدید : 3

حواله‌های سنگین برای افراد خاص بدون مغازه ...
تعداد بازدید : 1

ظریفی می‌گفت، هروقت این مصاحبه رو می‌بینم علاوه بر اینکه می‌میرم از خنده، به این فکر می‌کنم که اگه یکی از اینا تأیید صلاحیت می‌شد و رییس جمهور می‌شد، شاید الان اوضاعمون خیلی بهتر بود!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
اقای روحانی مارو خصوصا در انتخابات دور دوم گول زد و نسیت های نار.ا به نماینده های دیگه زد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین