پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از ساکنین تهران خود را فاقد درآمد ماهانه معرفی کرده‌اند. این رقم مربوط است به خانم‌های خانه‌دار، محصلین، افراد بیکار و غیرفعال. طبقات کم‌درآمد بیش‌تر در دروازه قزوین و دروازه خراسان و نازی‌آباد و جوادیه زندگی می‌کنند... اگر درآمد ماهانه بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان را یک درآمد متوسط حساب کنیم باید گفت که صاحبان این مقدار درآمد‌ها بیش‌تر در محلات گرگان، سلسبیل، امیریه، نارمک سکونت دارند. اشخاص پردرآمد که در ماه از ۵ هزار تومان و هفت هزار تومان بیش‌تر درآمد دارند بیش‌تر در بخش‌های دروازه شمیران، نیاوران، قلهک، الهیه، ونک، امیرآباد، عباس‌آباد، کاخ، بازار سکونت دارند.

شعار سال: روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۴۷، روزنامه اطلاعات بر اساس آمار رسمی گزارش جالبی را از وضعیت درآمدی مردم تهران منتشر کرد. این گزارش را در ادامه می‌خوانید:
شناسایی محل سکونت طبقات پردرآمد و کم‌درآمد تاکنون ریشه‌های آماری نداشته فقط از روی قرائن و شواهد مشخص بود که چه طبقه‌ای با چه وضعی از نظر درآمد کجای شهر ساکن هستند، ولی آمار رسمی گویای واقعیت بیش‌تری است که ذیلا به بررسی آن می‌پردازیم.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
یعنی فقط این امارهارو میشه تو شعار سال بدست اورد ولاغیر! دمتون گرم که این همه خوبید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین