پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
نایب رییس فدراسیون کاراته در امور بانوان گفت: ظرفیت‌های خوبی در این رشته در این گروه از جمعیت استان‌ها وجود دارد که باید با همکاری هیات‌های ورزشی و حامیان مالی این مورد توسعه یابد.
شعار سال : اشرف امینی روزشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته یزد با قدردانی از اقدام‌های این هیات فزود: گسترش این رشته در میان جوانان به خصوص دختران از جمله اهداف و رویکرد‌های مهم فدراسیون است.

وی با بیان اینکه با همکاری و پیگیری هیات استان‌ها، همدلی و دلسوزی باشگاه‌های ورزشی و علاقه‌مندان گام‌های موثری در کشور برداشته شد، ادامه داد: برای ارتقای این رشته جذاب و گسترش ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید به آموزش و جذب ورزشکاران تلاش کرد.

مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد به ریاست مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا در سالن این اداره‌کل تشکیل شد و از میان علی‌اکبر دشتی و علی کریمی، پس از رای‌گیری کریمی با کسب ۱۷ رای از ۱۸ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار کاراته استان انتخاب شد.

در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ نفر از کاراته کا‌های دختر و پسر در شهرستان‌های اردکان، یزد، ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، خاتم، تفت، میبد و مهریز جذب و سازماندهی شدند.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده بیمه دارد.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته ، تاریخ انتشار 16 اسفند ۹۹، کد خبر: 6083 ، spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین