پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۳۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
مجتبی کاتب فرزند غلامرضا کاتب فرزند نماینده سابق گرمسار در مجلس و ژن خوب بیمه سرمد و یکی از این افرادی است که نامش در جمع نجومی بگیران به چشم می‌خورد. او سال ٩٨ در ادامه پروژه جوانگرایی و میدان دادن به نورسیده‌ها رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد می‌شود و حالا استاد تاجگردون را هم به تیمش آورده و علی برکت الله.. یک نمونه از صد‌ها گعده اقتصادی که آقایان بر سر سفره به هم تعارف می‌زنند و با دعوت از یکدیگر محیط آن را امن می‌کنند.

شعار سال: مجتبی کاتب متولد ١٣۶۶ فرزند غلامرضا کاتب نماینده سابق گرمسار در مجلس شب گذشته غلامرضا تاجگردون را بعنوان مدیرعامل بیمه سرمد معرفی کرد.

مجتبی کاتب فرزند غلامرضا کاتب فرزند نماینده سابق گرمسار در مجلس و ژن خوب بیمه سرمد و یکی از این افرادی است که نامش در جمع نجومی بگیران به چشم می خورد.

در رزومه او آمده است که  سال ۸۸ (یعنی در سن ۲۲ سالگی) مدیرعامل و عضو هیات مدیره گسترش ارتباطات ماهواره‌ای امروز، عضو هیات مدیره شرکت واگن‌سازی پلور سبز، رییس هیات مدیره خودرو‌های سفارشی ایران خودرو، نایب رییس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز تهران، نایب رییس هیات مدیره شرکت آلوپن، قائم مقام مدیر عامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران و رییس و عضو هیات امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز گسترش انفورماتیک ایران شده است!

 او سال ٩٨ در ادامه پروژه جوانگرایی و میدان دادن به نورسیده ها رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد می شود و حالا استاد تاجگردون را هم به تیمش آورده و علی برکت الله..

 یک نمونه از صدها گعده اقتصادی که آقایان بر سر سفره به هم تعارف می زنند و با دعوت از یکدیگر محیط آن را امن می کنند.

 

تعداد بازدید : 28

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین