پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
آقای جهانگیری در بازدید از مجتمع شیر و گوشت احسان در کهریزک تهران، اظهار داشت:در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار تن گوشت قرمز در داخل کشور تولید و مصرف می‌شود و اینکه گاهی برخی افراد تعابیر نامناسبی به کار می‌برند که گوشت از سفره مردم حذف شده تعبیر غلطی است چرا که میزان تولید گوشت در کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این در حالیست که رشد نسبی عرضه گوشت در کشتارگاه‌های کشور درحالی رخ می‌دهد که کل عرضه گوشت قرمز در این واحد طی سال ۹۸ و ۹۹ جزء کمترین ارقام ثبت شده از سال ۱۳۷۶ تاکنون است. عرضه گوشت قرمز در این واحد‌ها در حالی به اندازه یا کمتر از عرضه سال‌های دهه ۱۳۷۰ است که در آن زمان جمعیت ایران ۲۴ میلیون کمتر از امروز بوده است.

  شعار سال:معاون اول روحانی:بیش از ۸۰۰ هزار تن گوشت قرمز در داخل کشور تولید و مصرف می‌شود.

اینکه برخی افراد تعابیر نامناسبی به کار می‌برند که گوشت از سفره مردم حذف‌ شده تعبیر غلطی است.
میزان تولید گوشت در کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

براساس نتایج آمار کشتار دام در کشتارگاه‌های کشور، حجم عرضه گوشت قرمز در ۱۱ماهه امسال به ۳۹۲هزار تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ رشد نسبی داشته که دلیل این موضوع، کاهش واردات گوشت قرمز بوده است.

رشد نسبی عرضه گوشت در کشتارگاه‌های کشور درحالی رخ می‌دهد که کل عرضه گوشت قرمز در این واحد طی سال ۹۸ و ۹۹ جزء کمترین ارقام ثبت شده از سال ۱۳۷۶ تاکنون است. عرضه گوشت قرمز در این واحدها در حالی به اندازه یا کمتر از عرضه سال‌های دهه ۱۳۷۰ است که در آن زمان جمعیت ایران ۲۴ میلیون کمتر از امروز بوده است.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از روزنامه فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین