پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۶۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
رمضان بدلیل تغییر الگو‌های غذایی و سبک زندگی، با کاهش و افزایش تقاضا برای برخی از مواد غذایی روبرو می‌شود. این تغییر رفتار جمعی، موثر بر عرضه- تقاضا می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در قیمت‌ها شده که ارتقا نظارت حاکمیتی را برای کنترل بازار طلب می‌نماید. نرخ مصوب اقلام اساسی در ماه رمضان، بشرح زیر اعلام شده است.

شعار سال: در این گزارش نرخ مصوب اقلام اساسی را که توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شده، گرد آوری کرده‌ایم.
 
عباس تابش رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گزارش‌هایی درباره وضعیت بازار اقلام پرمصرف در سبد خانوار ارائه کرد که بر اساس آن ۶۷ قلم از ۱۰۰ قلم کالای رصد شده با کاهش یا ثبات قیمت همراه بوده است.
 
میزان ۳۰ هزار تن برنج وارداتی هندی و تایلندی به ترتیب با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
 
همچنین مقدار ۳۰ هزار تن شکر با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان برای بسته‌های یک کیلوگرمی، سه هزار تن گوشت قرمز منجمد با قیمت ۸۰ هزار تومان و حدود ۱۸۰ هزار تن روغن با قیمت مصوب به عنوان سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است. ۱۳۶ هزار تن خرما در کشور، گزارشی درباره چگونگی توزیع خرما در سراسر کشور نیز ارائه شد.
 
قیمت اقلام اساسی شامل : برنج، روغن، شکر، مرغ و خرما  در ماه رمضان به شرح زیر است:
 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:   19فروردین 1400، کدخبر: 7719770، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین