پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
در شرایط کرونایی امروز، هنوز هم برخی آژانس‌های مسافرتی کشورمان اقدام به فروش بلیت سفر به ترکیه می‌کنند.

  شعار سال:حرمت‌الله رفیعی رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت جهانگردی و هوایی، روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد، ما هنوز هیچ گونه ابلاغیه‌ای برای لغو سفر‌ها یا تور‌های ترکیه دریافت نکرده‌ایم. ما نیز این موضوع را از معاون گردشگری کشور پیگیری کردیم.
 
ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در گفت وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صدور ابلاغیه لغو تور‌های مسافرتی ترکیه اظهار کرد: از زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه مورد نظر را صادر کرد، ما نیز آن را به آژانس‌های گردشگری ارسال کرده‌ایم.
 
وی اظهار کرد: از سال گذشته که وزیر بهداشت به ما دستور عدم حضور گردشگر از ترکیه به ایران را صادر کرد، تا کنون هیچگونه توریستی از این کشور نداشته ایم.
 
او درباره فروش بلیت سفر به ترکیه در دوران کرونا گفت: ما به افرادی که برای کار به ترکیه سفر می‌کنند، اجازه سفر می‌دهیم و بلیت می‌فروشیم.
 
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، با اشاره به چگونگی حصول اطمینان از سفر کاری مردم  به ترکیه، گفت:  بررسی صحت و سقم این ماجرا دیگر به ما مربوط نمی‌شود؛ اگر قرار است به طور کلی سفری در کار نباشد، مسئولان باید جلوی پرواز‌ها را بگیرند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:   9 فروردین 1400، کدخبر:7718892 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
برای چی باید ارگان ها در یک راستا با هم حرکت نکنن؟ این رانت و رانت بازی ها یعنی چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین